Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ V6 & ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

DF175A / DF150A

DF175A / DF150A

Ισχυρός και γρήγορος. Καθαρός και αποτελεσματικός. Ένας κινητήρας για όλους τους σκοπούς.

DF175A
DF150A
Picture of boat using DF175A/DF150A Picture of boat using DF175A/DF150A

Υψηλή Απόδοση Κατανάλωσης Καυσίμου

Σε συνδυασμό με την τεχνολογία Lean Burn, το ημι-αυτόματο σύστημα εισαγωγής και το υψηλό ποσοστό απόδοσης από τη σχέση συμπίεσης 10.2 προς 1, αυτοί οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες προσφέρουν τη μέγιστη απόδοση. Συγκρίνοντας τους 175 και 150, ο DF175A προσφέρει 14% περισσότερη οικονομία καυσίμων και ο DF150A παρουσιάζει 7% βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμων.

Diagram of Fuel Efficient

Ισχυρός

Με μεγαλύτερη ροπή (3,1% περισσότερο για τον DF150A και 2,7% περισσότερο για τον DF175A), σε συνδιασμό με τον αποτελεσματικό κεντρικό άξονα, αυτοί οι νέοι εξωλέμβιοι παράγουν περισσότερη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Ακόμα και σε βαρύτερα, πλήρως φορτωμένα σκάφη, οι DF150A και 175A πάνε την απόδοση σε άλλα επίπεδα.

Diagram of Powerful

Γρήγορη Επιτάχυνση

Ο κινητήρας DF150A και ο DF175A μοιράζονται τώρα την ίδια κεφαλή κινητήρα, που χρησιμοποιείται για τον δημοφιλή DF200A. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα και ο βελτιωμένος μηχανικός σχεδιασμός συνδυάζονται για περισσότερη επιτάχυνση, σε κάθε εύρος στροφών. Ικανοποιούμε την επιθυμία των πελατών μας, με καλύτερη απόδοση και μέγιστη οικονομία καυσίμων.

Diagram of Quick Acceleration

Αξιόπιστος

Αυτοί οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες εκμεταλλεύονται πλήρως την αξιόπιστη τετράχρονη τεχνολογία της Suzuki, για να παρέχουν σε βάθος χρόνου την καλύτερη απόδοση τους. Ένας αισθητήρας κρούσης συγκρατεί τον κινητήρα σε ομαλή λειτουργία και βελτιώνει τη συντήρησή του. Ένας αισθητήρας O2 βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα και το σύστημα ανίχνευσης νερού της Suzuki βοηθά στην προστασία του κινητήρα από τις επιπτώσεις του κακού καυσίμου, οι οποίες περιλαμβάνουν κακή καύση, χαμηλότερη απόδοση ισχύος και φθορές.

  • Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις πληροφορίες του προϊόντος, ελήφθησαν με εσωτερικές δοκιμές υπό συνθήκες προσομοίωσης. Τα αποτελέσματα ποικίλλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.
ΙΣΧΥΡΟΙ
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • GEAR RATIO
  • MULTI-STAGE INDUCTION
  • VARIABLE VALVE TIMING
ΚΑΘΑΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ
  • LEAN BURN

Προηγμένη τεχνολογία για απόδοση

Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Ο κινητήρας τοποθετείται πλησιέστερα προς τα εμπρός, μετακινώντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Λιγότεροι κραδασμοί
  • Πιο συμπαγής
  • Σταθερή απόδοση κατεύθυνσης
Diagram of Offset Driveshaft

Μετάδοση Κίνησης 2 Σταδίων

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Το σύστημα αυτό, το οποίο ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή μια μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης, επιτρέποντάς της να γυρίσει προπέλα μεγάλύτερης διαμέτρου.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Υψηλή απόδοση κινητήρα με προπέλα μεγάλης διαμέτρου.
  • Ισχυρή πλοήγηση, διατηρώντας την περιστροφή του έλικα ακόμα και με μεγαλύτερο φορτίο.
  • Εξαιρετική ισχύς για να περιστρέψετε έλικες μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Η διαδρομή της διανομής αέρα εναλλάσσεται μεταξύ μικρής και μεγάλης κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας και υψηλής ταχύτητας για να εξασφαλιστεί ότι ο σωστός όγκος αέρα εισέρχεται στον κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Αυξάνει την απόδοση κατά τη λειτουργία υψηλής ταχύτητας με μεγαλύτερη ποσότητα εισόδου αέρα.
  • Αυξάνει την απόδοση καύσης και μεγιστοποιεί τη ροπή αυξάνοντας την πυκνότητα στην εισαγωγή αέρα κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας.

VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του ανοικτού και κλειστού χρονισμού της βαλβίδας εισαγωγής ανάλογα με τη λειτουργία του κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Προσφέρει ομαλή και ισχυρή ροπή.
  • Παρέχει τεράστια επιτάχυνση κατά τη λειτουργία σε όλο το εύρος των ταχυτήτων.

Σύστημα Ημι-άμεσης Εισαγωγής Αέρα

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Αυτό το σύστημα φέρνει πιο δροσερό αέρα απευθείας στην εισαγωγή μεταβλητού μήκους, καθιστώντας δυνατή τη λειτουργία του κινητήρα πιο αποτελεσματικά.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Μεγαλύτερη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα.
Diagram of Semi-direct Air Intake System
Diagram of Semi-direct Air Intake System

Σύστημα Ελέγχου Οξυγόνου

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Αυτό το σύστημα παρέχει ακριβείς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμεύει για τη διαχείριση του λόγου καυσίμου / αέρα, καθώς αλλάζουν οι συνθήκες λειτουργίας.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Καθαρότερες και πιο σταθερές εκπομπές καυσαερίων.
  • Βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης απόδοσης λειτουργίας του κινητήρα σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.

Lean Burn

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Το Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn παρέχει το σωστό μείγμα καυσίμου και αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλες τις ταχύτητες, ειδικά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.

Αντιδιαβρωτικο Φινίρισμα

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Ειδική προστασία εφαρμόζεται στην επιφάνεια αλουμινίου με τη χρήση συγκολλήσεων υψηλής αντοχής για την προστασία των εξωτερικών εξαρτημάτων από αλουμίνιο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Η προστασία από τη διάβρωση βοηθά στην αύξηση της συνολικής ανθεκτικότητας του κινητήρα
Diagram of Suzuki Anti-Corrosion System

Σύστημα Ανίχνευσης Νερού

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από το νερό στο καύσιμο χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό για να ειδοποιήσει τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αποφυγή του νερού στα καύσιμα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα όπως κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση.
Picture of Suzuki Water Detecting System
ΜΟΝΤΕΛΟ DF175A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm (in.) L:508 (20), X:635 (25)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric
ΒΑΡΟΣ kg *1 L:235, X:240
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 16-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ In-Line 4
ΚΥΒΙΚΑ cm3 (cu.in.) 2,867 (174.9)
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm (in.) 97 × 97 (3.81× 3 .81)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW (PS) 129.0 (175)
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,500-6,100
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Remote
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. (U.S. qt) 8.0 (8.5)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 44A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.50:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)  *2
Διαθέσιμες προπέλες 3 και 4 λεπίδων.
15"-27.5"(R/R), 17"-26(C/R)
ΜΟΝΤΕΛΟ DF150A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm (in.) L:508 (20), X:635 (25)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric
ΒΑΡΟΣ kg *1 L:235, X:240
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 16-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ In-Line 4
ΚΥΒΙΚΑ cm3 (cu.in.) 2,867 (174.9)
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm (in.) 97 × 97 (3.81× 3 .81)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW (PS) 110.0 (150)
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,000-6,000
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Remote
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 8.0 (8.5)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 44A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.50:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ  (Βήμα)*2
Διαθέσιμες προπέλες 3 και 4 λεπίδων.
15"-27.5"(R/R), 17"-26(C/R)
  1. Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
  2. Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ