Content

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γιατί Suzuki Marine?

Η Suzuki πρώτη εισήγαγε στην αγορά των εξωλέμβιων μηχανών την τετράχρονη τεχνολογία. Από τότε η εταιρεία παρουσίασε μία μεγάλη γκάμα κινητήρων, ενσωματώνοντας όλη την 35ετή τεχνογνωσία της, κερδίζοντας επανειλημμένως βραβεία για τις επιστημονικές καινοτομίες και παρουσιάζοντας φέτος την πρώτη εξωλέμβια μηχανή παραγωγής, την DF300.

Σήμερα, η Suzuki φημίζεται για την προηγμένη τεχνολογία, τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και την αξιόπιστη κατασκευή τετράχρονων εξωλέμβιων κινητήρων που προσφέρει στους πελάτες της.

Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των ιδιοκτητών σκαφών για αποτελεσματικές μηχανές με καλές επιδόσεις, μεγάλους συντελεστές ιπποδύναμης/βάρος, ομαλή και οικονομική λειτουργία και χαμηλή εκπομπή θορύβου/κραδασμών. Πώς το επιτύχαμε αυτό, συνδυάζοντας πολλά προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι τα εξής:

Τριετής (3) εγγύηση Suzuki
Όλες οι εξωλέμβιες της Suzuki που πωλούνται στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ελλάδα διατίθενται με 3ετή πανευρωπαϊκή εγγύηση. Η εγγύηση καλύπτει οποιοδήποτε μηχανικό, ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό πρόβλημα παρουσιαστεί μέσα στο χρόνο εγγύησης εφόσον ο πελάτης έχει ακολουθήσει τις προϋποθέσεις της Suzuki. Η Suzuki συνιστά να πραγματοποιείται τακτικά σέρβις στις εξωλέμβιες σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που παρέχεται στο Εγχειρίδιο Χρήσης ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη αξιοπιστία και διάρκεια ζωής τους.
Σύστημα διαχείρισης μηχανής Suzuki (Μοντέλα 40/50/60/70/90/115/140 ίππων)
Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει κάθε πτυχή των επιδόσεων των μηχανών, παρέχει πολύ πιο ακριβή έλεγχο της λειτουργίας του κινητήρα και μειώνει τις πιθανότητες ανθρώπινου σφάλματος. Πλέον οι σύγχρονες εξωλέμβιες δεν αποτελούνται μόνο από μηχανικά στοιχεία, συνεπώς οι επιδόσεις τους, όπως και εκείνες άλλων μηχανών αυτοκινήτων κλπ., έχουν βελτιωθεί δραματικά με την εισαγωγή της τεχνολογίας ηλεκτρονικών υπολογιστών. Το σύστημα διαχείρισης μηχανής της Suzuki ελέγχει το σύστημα ανάφλεξης της μηχανής και παρέχει την ιδανική τροφοδοσία καυσίμου σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί ρυθμίσεις ανάλογα με τυχόν φθορές της μηχανής και εξασφαλίζει βέλτιστες επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής της. Επιτρέπει επίσης την εισαγωγή μηχανισμών προστασίας της μηχανής όπως είναι οι περιοριστές υπερβολικών στροφών, το σύστημα υπενθύμισης αλλαγής λαδιού, καθώς επίσης επιτρέπει την απλοποίηση του σέρβις με τη χρήση ενός πρόσθετου διαγνωστικού προγράμματος μέσω φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή, το οποίο λαμβάνει πληροφορίες από το ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης της μηχανής.
Ηλεκτρονικός σειριακός ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων (Μοντέλα 40/50/60/70/90/115/140 ίππων)
Η χρήση του μοναδικού συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου της Suzuki σε αντίθεση με τα τυπικά καρμπιρατέρ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 50%. Το Ψηφιακό Σύστημα Ηλεκτρονικού Σειριακού Ψεκασμού Καυσίμου της Suzuki είναι το πλέον σύγχρονο σύστημα κινητήρα των εξωλέμβιων μηχανών. Όχι μόνο επιτυγχάνει εξοικονόμηση καυσίμου και λαδιού, αλλά επιτρέπει την τήρηση των αυστηρότερων παγκόσμιων κανονισμών περί εκπομπών ρύπων - CARB 2008 - βάσει των οποίων απαιτείται επιπλέον μείωση της τάξης του 65% σε σχέση με τον κανονισμό EPA 2006. Κατ’ αυτόν τον τρόπο όπου και αν βρίσκεστε εξασφαλίζεται η τήρηση κάθε γνωστής μελλοντικής απαίτησης περί εκπομπής ρύπων και μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι δεν θα έχετε ποτέ κανένα πρόβλημα. Το σύστημα τροφοδοτεί τον κινητήρα με καύσιμο μέσω υψηλής πίεσης μπεκ που απελευθερώνουν το καύσιμο κατά τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, τα οποία ανταποκρίνονται στις εντολές του συστήματος διαχείρισης μηχανής. Το αποτέλεσμα είναι οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, καθαρή λειτουργία, ταχεία απόκριση της πεταλούδας και στιγμιαία εκκίνηση.
Συμπαγής σχεδιασμός (όλα τα μοντέλα)
Οι τετράχρονες εξωλέμβιες της Suzuki έχουν λεπτό επάνω μέρος και λεία εξωτερική επιφάνεια χωρίς προεξοχές όπου μπορούν να πιαστούν ρούχα ή πετονιές. Οι μηχανές DF90/115 και 140 είναι εξαιρετικές με εξαιρετικά μικρές διαστάσεις, κάτι που επιτυγχάνεται με την έκκεντρη τοποθέτηση του στροφαλοφόρου και του άξονα κίνησης χρησιμοποιώντας ενδιάμεσα γρανάζια μείωσης. Το αποτέλεσμα είναι η επίτευξη των πλέον μικρών διαστάσεων αυτής της κατηγορίας μειώνοντας το προφίλ του κινητήρα στον καθρέπτη και βελτιώνοντας την κατανομή του βάρους, την ισορροπία και τη σταθερότητα κατεύθυνσης.
Εσωτερική/ εξωτερική αντιδιαβρωτική προστασία (όλα τα μοντέλα)
Η διάβρωση μπορεί να μειώσει τις επιδόσεις κάθε καλής εξωλέμβιας μηχανής, αλλά οι εξωλέμβιες της Suzuki είναι άτρωτες σε αυτήν την απειλή. Σε κάθε κινητήρα Suzuki τοποθετείται κατά την κατασκευή του επικάλυψη με χρωμικό άλας και διπλή επικάλυψη ασταριού ρητίνης μελαμίνης, ενώ κάθε βίδα, παξιμάδι και ροδέλα προστατεύεται με μία επικάλυψη Dacromate. Στον σχεδιασμό της μηχανής έχει ενσωματωθεί ένα δίκτυο καλωδίων γείωσης που οδηγούν σε έναν αριθμό ανταλλακτικών θετικών ηλεκτροδίων από ψευδάργυρο που βρίσκονται στις εξωτερικές επιφάνειες και στο περίβλημα νερού της κεφαλής του κινητήρα. Συνεπώς, η διάβρωση αναπτύσσεται στα θετικά αυτά ηλεκτρόδια αντί για τις σημαντικές επιφάνειες της μηχανής.
Μηχανές DOHC με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο (Μοντέλα 40/50/90/115/140 ίππων)
Ο σχεδιασμός των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής όχι μόνο παρέχει εξαιρετική ισχύ αλλά παρέχει συμπαγή θάλαμο καύσης και τα κεντρικά μπουζί παρέχουν πλήρη καύση με εξαιρετική αποτελεσματικότητα καυσίμου. Βασισμένες στις 3κύλινδρες μηχανές DF 50 και DF40, οι νέες μηχανές DF115 και DF90 επίσης αξιοποιούν πλήρως τα χαρακτηριστικά αυτού του κινητήρα με τη διάταξη 4 κυλίνδρων.
Πολυλειτουργικό ταχύμετρο (Μοντέλα 40/50/60/70/90/115/140 ίππων)
Το πολυλειτουργικό ταχύμετρο της Suzuki ενσωματώνει πλήρες σύστημα παρακολούθησης το οποίο προειδοποιεί αμέσως τον χειριστή σε περίπτωση ανωμαλιών σε βασικές λειτουργίες της μηχανής.
Σύστημα ελέγχου ακριβείας της Suzuki (Μοντέλο 300 ίππων)
Η προηγμένη τεχνολογία του υπολογιστικού συστήματος μέσω ηλεκτρικού καλωδίου παρέχει εξαιρετικό έλεγχο και ευκολότερη τοποθέτηση για κινητήρες ενός, δύο και τριών κυλίνδρων. Το σύστημα ελέγχου ακριβείας της Suzuki σχεδιάστηκε για τις πρώτες τετράχρονες εξωλέμβιες 300 ίππων — τις νέες μηχανές DF300 της Suzuki— και είναι ένα υπολογιστικό σύστημα με ηλεκτρονική πεταλούδα ηλεκτρικού καλωδίου και σύστημα ταχυτήτων που δίνει στον χειριστή του σκάφους απαράμιλλη δύναμη. Με τη χρήση προηγμένης ηλεκτρονικής τεχνολογίας, το σύστημα παρέχει ακριβή έλεγχο της πεταλούδας και στιγμιαία, αποφασιστική αλλαγή ταχυτήτων ενώ παράλληλα εξαλείφει τις τριβές και την αντίσταση που συνοδεύουν συνήθως τη χρήση μηχανικών καλωδιακών συστημάτων ελέγχου.
Ψηφιακή μονάδα CDI με πηνίο ανάφλεξης Coil (τετράχρονα μοντέλα 4/5 ίππων)
Οι μηχανές DF4 και DF5 είναι οι πρώτες εξωλέμβιες παγκοσμίως που χρησιμοποιούν ψηφιακό σύστημα ανάφλεξης CDI με πηνίο ανάφλεξης. Το σύστημα, το οποίο αποτελείται από μία μονάδα είναι μικρών διαστάσεων, ελαφρύ και διαθέτει αντιδιαβρωτική προστασία. Λειτουργεί επίσης ως περιοριστής υπερβολικών στροφών παρέχοντας παράλληλα σταθερότητα στο ρελαντί.
Εναλλάκτες υψηλής απόδοσης (Μοντέλα 25/40/50/60/70/90/115/140 ίππων)
Οι εναλλάκτες υψηλής απόδοσης παρέχουν αρκετή ισχύ ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργία όλων των ηλεκτρονικών σας συσκευών ακόμη και για μεγάλα χρονικά διαστήματα με χαμηλή ταχύτητα.
Χαμηλός θόρυβος και κραδασμοί (όλα τα τετράχρονα μοντέλα)
Όταν ο κινητήρας είναι στο ρελαντί, ο μόνος τρόπος που μπορεί κανείς να καταλάβει ότι ο κινητήρας λειτουργεί είναι ο πίδακας νερού. Η στάθμη θορύβου είναι πολύ χαμηλή και έτσι μπορείτε να μιλάτε κανονικά με τους επιβάτες ή το πλήρωμα ενώ ταξιδεύετε, και οι ελάχιστοι κραδασμοί της μηχανής εξασφαλίζουν μεγαλύτερη απόλαυση.
Σύστημα βελτιωμένης εισαγωγής αέρα (140 ίπποι)
Ο κινητήρας DOHC των 2044cc παράγει ιπποδύναμη 68,5 ίππων ανά λίτρο, κατά πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε τετράχρονη. Η Suzuki επέτυχε αυτήν την υψηλή σχέση ισχύος προς μετατόπιση με την εισαγωγή ενός νέου σχεδιασμού συστήματος βελτιωμένης εισαγωγής αέρα. Μία μεγάλη οπή εισαγωγής αέρα στο κάλυμμα μεγιστοποιεί τη ροή αέρα που εισέρχεται, ο οποίος αρχικά κατευθύνεται σε έναν μεγάλο σιγαστήρα και στη συνέχεια σε μία μεγάλη διακλαδωμένη εισαγωγή από αλουμίνιο και τέλος καταλήγει στους κύλινδρους μέσω των εξαιρετικής απόδοσης τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο του κινητήρα DOHC. Η αποτελεσματικότητα εξαγωγής βελτιώνεται μέσω του συστήματος εξαγωγής 4 προς 2 προς 1. Αυτή η δοκιμασμένη σε αγώνες τεχνολογία που είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή και το μπλοκ του κύλινδρου έχει μειώσει την επιβάρυνση του συστήματος εξαγωγής επιτρέποντας έτσι την ομαλή ροή εξαγωγής από τους κύλινδρους. Όλη η διάταξη από το σχήμα της εισαγωγής αέρα έως το σύστημα εξαγωγής έχει σχεδιαστεί ώστε να αυξάνει τη ροπή στις χαμηλές προς μεσαίες ταχύτητες και να παρέχει μεγάλο εύρος απόδοσης ισχύος.
Περίβλημα της αντλίας νερού από ανοξείδωτο ατσάλι και αντιδιαβρωτική προστασία (όλα τα μοντέλα)
Τα περιβλήματα της αντλίας νερού από ανοξείδωτο ατσάλι και με αντιδιαβρωτική προστασία παραμένουν άθικτα σε περίπτωση υπερθέρμανσης.
Σταθερή ανάφλεξη (Μοντέλα 40/50/60/70/90/115/140 ίππων)
Παράγει διπλάσια ισχύ στα μπουζί επιτρέποντας καθαρότερη και πληρέστερη καύση με αποτέλεσμα την σημαντική βελτίωση της ισχύς που παράγεται απο τον κινητήρα.
Έλεγχος αέρα στο ρελαντί/ Ταχεία λειτουργία στο ρελαντί και σύστημα απορρόφησης κραδασμών (μοντέλα 40/50/60/70/90/115/140 ίππων)
Τα συστήματα αυτά παρέχουν σταθερή λειτουργία της μηχανής ανά πάσα στιγμή. Ο έλεγχος αέρα στο ρελαντί έχει προγραμματιστεί ώστε να επιτρέπει τη λειτουργία της μηχανής στο ρελαντί στις χαμηλές σαλ, είναι ιδανικό για λειτουργία σε χαμηλές στροφές όπως όταν ψαρεύετε. Η ταχεία λειτουργία στο ρελαντί παρέχει γρήγορη εκκίνηση και ομαλή προθέρμανση του κινητήρα ενώ το σύστημα απορρόφησης των κραδασμών λειτουργεί όταν η πεταλούδα από ανοιχτή κλείνει απότομα, μειώνοντας ομαλά τις στροφές για μικρότερη καταπόνηση της μηχανής.
Σύστημα Power Trim and Tilt (μοντέλα 40,50,60,70,90/115/140 ίππων)
Το σύστημα Power Trim and Tilt της Suzuki σας επιτρέπει να ρυθμίζεται τη γωνία της μηχανής ενώ είστε εν κινήσει. Οι χειροκίνητες εκδόσεις των εξωλέμβιων 2,5-25 ίππων διαθέτουν μηχανισμό «tilt» υποβοηθούμενο με αέριο που σας επιτρέπει να σηκώνετε και να κατεβάζετε εύκολα τη μηχανή.
Ρυθμιστής συστήματος κατεύθυνσης στο μπροστινό μέρος (μοντέλα 4/5/9.9/15/25 ίππων)
Τα μοντέλα με ελεγχόμενη λαγουδέρα διαθέτουν γραμμικό προσαρμογέα του συστήματος κατεύθυνσης που τοποθετείται στο εμπρόσθιο μέρος, το οποίο επιτρέπει τη ρύθμιση της κίνησης κατεύθυνσης χωρίς εργαλεία.
Ψύκτης λαδιού (140 ίπποι)
Το σύστημα ψύξης των εξωλέμβιων DF140 λειτουργεί με την κυκλοφορία νερού όχι μόνο στο μπλοκ του κύλινδρου αλλά επίσης στο περίβλημα του στρόφαλου, στην εισαγωγή, στο κύκλωμα καυσίμου και στον νέου σχεδιασμού ψύκτη λαδιού, τον πρώτο σε εξωλέμβια της Suzuki. Τα πτερύγια του βεντιλατέρ μειώνουν τη θερμοκρασία του χώρου της μηχανής.
Λαγουδέρα στο κέντρο και στοιχεία ελέγχου (μοντέλα 2,5/4/5/9,9/15/25 ίππων)
Η λαγουδέρα και τα στοιχεία ελέγχου είναι τοποθετημένα κεντρικά, ο διακόπτης στάσης έκτακτης ανάγκης βρίσκεται στη λαβή και ο συμπλέκτης, η μίζα και οι φωτεινές ενδείξεις στον βραχίονα στήριξης της λαγουδέρας.
Πανελλαδικό δίκτυο αντιπροσώπων (όλα τα μοντέλα)
Η Suzuki Marine αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια από την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Η εταιρεία μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα εδραίωσε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα αντιπροσώπων στην Ελλάδα, εμπορικών και τεχνικών, οι οποίοι μπορούν να εξυπηρετήσουν την επιθυμία ή το πρόβλημα κάθε πελάτη

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ