Content
ΙΣΤΟΡΙΑ
Συνεχώς εξελισσόμενη κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, η Suzuki έχει μια πλούσια και περήφανη ιστορία που δεν γνωρίζει όρια.
-
1965
D55
D55, ο πρώτος εξωλέμβιος κινητήρας της Suzuki που διατέθηκε στο εμπόριο.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Δίχρονος
κύλινδροι: 1
χωρητικότητα: 98cm3
μέγιστη ισχύς: 4.0kW (5.5PS) -
1977
DT5
Ο DT5 κυκλοφόρησε ως συμπαγής εξωλέμβιος κινητήρας 5 ίππων. Διέθεται 2-κύλινδρο κινητήρα, σε μια εποχή που συμβατικά χρησιμοποιούνταν ο μονοκύλινδρος, έχοντας ως αποτέλεσμα την σημαντικά βελτιωμένη ισχύ.
Ο DT5 ήταν ένας υδρόψυκτος εξωλέμβιος κινητήρας ο οποίος, χρησιμοποιούσε έναν θερμοστάτη για πιό αποτελεσματική ψύξη. Επίσης ήταν διαθέσιμος και με ηλεκτρική εκκίνηση.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Δίχρονος
κύλινδροι: 2
χωρητικότητα: 113cm3
μέγιστη απόδοση: 3.7kW (5PS) -
1979
Commencement of Production at Toyokawa Plant
-
1987
DT200 Exanté
Ο DT200 Exanté κέρδισε το πρώτο βραβείο του πιο καινονοτόμου προϊόντος "Most Innovative Products", από τον χορηγό της επίδειξης της Εθνικής Ένωσης Κατασκευαστών Θαλάσσιων Σκαφών– NMA (National Marine Manufacturers Association).
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Δίχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 2,693cm3
μέγιστη ισχύς: 147.0kW (200PS) -
1994
DF9.9
Η Suzuki παρουσίασε τους DF9.9 και DF15, τους πρώτους τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: 2
χωρητικότητα: 302cm3
μέγιστη ισχύς: 7.3kW (9.9PS) -
1997
DF60
Οι DF60 και DF70, είναι οι πρώτοι τετράχρονοι εξωλέμβιοι της Suzuki με ηλεκτρικό σύστημα εισαγωγής καυσίμων, που διατέθηκαν στο εμπόριο.
Επιπλέον, κέρδισαν το "Βραβείο Καινοτομίας NMMA" από το Διεθνές Εκθεσιακό Συνέδριο Θαλάσσιων Μεταφορών (Marine Trades Exhibit and Conference).
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: 4
χωρητικότητα: 1,298cm3
μέγιστη ισχύς: 44.1kW (60PS) -
1999
Commencement of Production at Thai Suzuki
-
2003
DF250
Η DF250 είναι ο πρώτος τετράχρονος 250PS (184kW) εξωλέμβιος του κλάδου. Οι DF200 / 225/250 (3.614cc), ήταν οι πρώτοι V6 εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki.
H DF250 κέρδισε το βραβείο καινοτομίας "NMMA Innovation Award" στη Διεθνή Επίδειξη Σκαφών του Μαϊάμι, το 2003(International Miami Boat Show).
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 3,614cm3
μέγιστη ισχύς: 184.0kW (250PS) -
2006
DF300
Ο DF300 είναι ο πρώτος τετράχρονος V6 κινητήρας 300 ίππων και συγχρόνος ο πρώτος με ηλεκτρονικό χειριστήριο. Ο DF300 είναι ο νικητής του "Βραβείου Καινοτομίας NMMA 2006".
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 4,028cm3
μέγιστη ισχύς: 220.7kW (300PS) -
2010
First Clean-Up Activity
Ξεκίνησε παγκόσμια δράση καθαρισμού στη λίμνη Sanaru, το μέρος όπου αναπτύξαμε την πρώτη μας εξωλέμβια μηχανή, το μοντέλο D55.
-
2014
DF200AP
Οι DF200A / DF200AP είναι 4-χρονοί εξωλέμβιοι κινητήρες, βασισμένοι στην 4-κύλινδρη σειρά κινητήρων DF175. Επιπλέον, ο DF200AP έχει υιοθετήσει την Suzuki Selective Rotation, την πρώτη τεχνολογία στον κόσμο για την ενσωμάτωση τόσο της κανονικής όσο και της αντίθετης περιστροφής μιας έλικας. Το σύστημα ελέγχου χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά συστήματα γκαζιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: 4
χωρητικότητα: 2,867cm3
μέγιστη ισχύς: 147.0kW (200PS) -
2015
50th Anniversary of Marine Business
Η ναυτική δραστηριότητα γιόρτασε την 50ή της επέτειο, έχοντας αναπτύξει πολυάριθμα μοναδικά μοντέλα από το 1965, με την υποστήριξη των πολύτιμων πελατών εξωλέμβιων κινητήρων Suzuki σε όλο τον κόσμο.
-
2017
DF350A
H Suzuki παρουσιάζει την DF350A 350 HP V6 4-stroke εξωλέμβια. Νέο εμβληματικό μοντέλο με καινοτόμες αντίρροπες (αντίθετης περιστροφής) έλικες, και πιο εξειδικευμένα χαρακτηριστικά. Η DF350A είναι η νικήτρια του βραβείου καινοτομίας "NMMA 2017 Innovation Award".
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 4,390 cm3
μέγιστη ισχύς: 257,4kW (350PS) -
2020
100th Anniversary of Suzuki Motor Corporation
Η Suzuki Motor Corporation γιόρτασε την 100ή της επέτειο. Με την εμπειρία και τη γνώση από την ανάπτυξη αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και εξωλέμβιων κινητήρων, η Suzuki προσφέρει πλέον τις «ΑΠΟΛΥΤΕΣ» τεχνολογίες και υπηρεσίες στον ναυτικό τομέα.
Και με το πνεύμα του «Yaramaika», η Suzuki εξελίχθηκε, δημιουργώντας καινοτομία και ικανοποίηση για τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο.Ξεκίνησε το
Started SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT
Στο πλαίσιο του SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT, η Suzuki διεύρυνε τις δραστηριότητές της για την προστασία του περιβάλλοντος μέσω των δράσεων: «Clean-Up the World Campaign», «Reduce Plastic Packaging» και «Collect Marine Micro-Plastic Waste».
-
2021
DF115BG/DF140BG
Το πρώτο παγκοσμίως μοντέλο Drive By Wire σε τετράχρονο κινητήρα 140/115 ίππων, με χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων και ευκολίας χειρισμού, έκανε το ντεμπούτο του.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος: Τετράχρονος
Κυλίνδροι: Εν σειρά 4 (In-Line 4)
Κυβισμός: 2.045 cm³
Μέγιστη ισχύς: 103 / 84,6 kW (140 / 115 PS)
-
2022
Micro-Plastic Collecting Device (MPC)
Ξεκίνησε η παραγωγή των DF140B/DF115B/DF100C, με το πρώτο παγκοσμίως σύστημα συλλογής μικροπλαστικών για εξωλέμβιους κινητήρες ως στάνταρ εξοπλισμό.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τετράχρονος
Κυλίνδρους: Εν σειρά 4
Κυβισμός: 2.045 cm³
Μέγιστη ισχύς: 103/84,6/73,6 kW (140/115/100 PS) -
2022
DF350AMD / DF300BMD
Τα ανανεωμένα μοντέλα ναυαρχίδας 350/300 PS παρουσιάστηκαν ως οι πρώτοι εξωλέμβιοι κινητήρες Suzuki που υιοθέτησαν ολοκληρωμένο σύστημα διεύθυνσης με το νέο σχεδιασμένο Advanced New Gear Case.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τετράχρονος
Κυλίνδροι: V6
Κυβισμός: 4.390 cm³
Μέγιστη ισχύς: 257,4/220,7 kW (350/300 PS)



