Content
ΙΣΤΟΡΙΑ
Συνεχώς εξελισσόμενη κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, η Suzuki έχει μια πλούσια και περήφανη ιστορία που δεν γνωρίζει όρια.
-
1965
D55
D55, ο πρώτος εξωλέμβιος κινητήρας της Suzuki που διατέθηκε στο εμπόριο.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Δίχρονος
κύλινδροι: 1
χωρητικότητα: 98cm3
μέγιστη ισχύς: 4.0kW (5.5PS) -
1977
DT5
Ο DT5 κυκλοφόρησε ως συμπαγής εξωλέμβιος κινητήρας 5 ίππων. Διέθεται 2-κύλινδρο κινητήρα, σε μια εποχή που συμβατικά χρησιμοποιούνταν ο μονοκύλινδρος, έχοντας ως αποτέλεσμα την σημαντικά βελτιωμένη ισχύ.
Ο DT5 ήταν ένας υδρόψυκτος εξωλέμβιος κινητήρας ο οποίος, χρησιμοποιούσε έναν θερμοστάτη για πιό αποτελεσματική ψύξη. Επίσης ήταν διαθέσιμος και με ηλεκτρική εκκίνηση.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Δίχρονος
κύλινδροι: 2
χωρητικότητα: 113cm3
μέγιστη απόδοση: 3.7kW (5PS) -
1987
DT200 Exanté
Ο DT200 Exanté κέρδισε το πρώτο βραβείο του πιο καινονοτόμου προϊόντος "Most Innovative Products", από τον χορηγό της επίδειξης της Εθνικής Ένωσης Κατασκευαστών Θαλάσσιων Σκαφών– NMA (National Marine Manufacturers Association).
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Δίχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 2,693cm3
μέγιστη ισχύς: 147.0kW (200PS) -
1994
DF9.9
Η Suzuki παρουσίασε τους DF9.9 και DF15, τους πρώτους τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: 2
χωρητικότητα: 302cm3
μέγιστη ισχύς: 7.3kW (9.9PS) -
1997
DF60
Οι DF60 και DF70, είναι οι πρώτοι τετράχρονοι εξωλέμβιοι της Suzuki με ηλεκτρικό σύστημα εισαγωγής καυσίμων, που διατέθηκαν στο εμπόριο.
Επιπλέον, κέρδισαν το "Βραβείο Καινοτομίας NMMA" από το Διεθνές Εκθεσιακό Συνέδριο Θαλάσσιων Μεταφορών (Marine Trades Exhibit and Conference).
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: 4
χωρητικότητα: 1,298cm3
μέγιστη ισχύς: 44.1kW (60PS) -
2003
DF250
Η DF250 είναι ο πρώτος τετράχρονος 250PS (184kW) εξωλέμβιος του κλάδου. Οι DF200 / 225/250 (3.614cc), ήταν οι πρώτοι V6 εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki.
H DF250 κέρδισε το βραβείο καινοτομίας "NMMA Innovation Award" στη Διεθνή Επίδειξη Σκαφών του Μαϊάμι, το 2003(International Miami Boat Show).
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 3,614cm3
μέγιστη ισχύς: 184.0kW (250PS) -
2006
DF300
Ο DF300 είναι ο πρώτος τετράχρονος V6 κινητήρας 300 ίππων και συγχρόνος ο πρώτος με ηλεκτρονικό χειριστήριο. Ο DF300 είναι ο νικητής του "Βραβείου Καινοτομίας NMMA 2006".
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 4,028cm3
μέγιστη ισχύς: 220.7kW (300PS) -
2014
DF200AP
Οι DF200A / DF200AP είναι 4-χρονοί εξωλέμβιοι κινητήρες, βασισμένοι στην 4-κύλινδρη σειρά κινητήρων DF175. Επιπλέον, ο DF200AP έχει υιοθετήσει την Suzuki Selective Rotation, την πρώτη τεχνολογία στον κόσμο για την ενσωμάτωση τόσο της κανονικής όσο και της αντίθετης περιστροφής μιας έλικας. Το σύστημα ελέγχου χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά συστήματα γκαζιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: 4
χωρητικότητα: 2,867cm3
μέγιστη ισχύς: 147.0kW (200PS) -
2017
DF350A
H Suzuki παρουσιάζει την DF350A 350 HP V6 4-stroke εξωλέμβια. Νέο εμβληματικό μοντέλο με καινοτόμες αντίρροπες (αντίθετης περιστροφής) έλικες, και πιο εξειδικευμένα χαρακτηριστικά. Η DF350A είναι η νικήτρια του βραβείου καινοτομίας "NMMA 2017 Innovation Award".
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Τετράχρονος
κύλινδροι: V6
χωρητικότητα: 4,390 cm3
μέγιστη ισχύς: 257,4kW (350PS)
2020
Το 2020 θα σηματοδοτήσει την 100ή επέτειο της μακράς ιστορίας της Suzuki.
Με την πλούσια ιστορία σχεδόν 100 ετών, καθώς και την εμπειρία και γνώση της αυτοκινητοβιομηχανίας, της μοτοσικλέτας και της εξωλέμβιας αυτοκινητοβιομηχανίας, η Suzuki έχει έρθει να προσφέρει τεχνολογία και υπηρεσίες χωρίς προηγούμενο στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Και με τη λογική του "Ας το προσπαθήσουμε", η Suzuki έχει φτάσει στο σημείο να δημιουργήσει καινοτομία και ικανοποίηση σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.