Content

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οδηγώντας τη βιομηχανία με βραβευμένη τεχνολογία και πρωτοποριακό σχεδιασμό,

οι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki προσφέρουν χαρακτηριστικά και οφέλη που κάνουν την ναυσιπλοΐα πιο ευχάριστη.

ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ DF70A ΚΑΙ ΠΑΝΩ

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ο κινητήρας τοποθετείται πλησιέστερα προς τα εμπρός, μετακινώντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Λιγότερες δονήσεις
  • Πιο εργονομική
  • Σταθερή απόδοση διεύθυνσης
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων) VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων) DF150AP, DF175, DF175AP, DF200A, DF200AP, DF250, DF250AP, DF300AP, DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του συγχρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής ανάλογα με τη λειτουργία του κινητήρα τη δεδομένη στιγμή.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Προσφέρει ομαλή και ισχυρή ροπή.
  • Παρέχει τεράστια επιτάχυνση ανεξαρτήτου ταχύτητας κατα τη λειτουργία .
VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)

ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ DF25/30A, DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ο σχεδιασμός μιας διαδρομής απευθείας ροής αέρα από τη θύρα εισαγωγής στον κύλινδρο καταστέλλει οποιαδήποτε αύξηση στη θερμοκρασία εισαγωγής και βελτιώνει την απόδοση καύσης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Παρέχει υψηλότερη ισχύ εξόδου από μικρή μετατόπιση με βελτιωμένη απόδοση καύσης.
ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ

ΙΣΧΥΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΙΣΧΥΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ DF60AV, DF50AV

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Οι εξωλέμβιοι κινητήρες με την συγκεκριμένη τεχνολογία έχουν εξοπλιστεί με γρανάζια υψηλότερης σχέσης μετάδοσης, 2.42, η οποία είναι μεγαλύτερη από την συνήθη πρακτική. Όταν συνδυαστεί με μια μεγάλη προπέλα 14-ιντσών (36cm), ο κινητήρας μπορεί να προσφέρει μια εκρηκτική επιτάχυνση.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Ισχυρή πλοήγηση και ακριβείς ελιγμοί ακόμα και με μεγάλα φορτία.
  • Εξαιρετική ισχύς για να περιστρέψετε προπέλες μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.
ΙΣΧΥΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ DF150, DF150AP, DF175, DF175AP, DF200A, DF200AP, DF225, DF250

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Η διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας εισαγωγής εναλλάσσεται μεταξύ μικρής και μεγάλης κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας και υψηλής ταχύτητας για να εξασφαλιστεί ότι ο σωστός όγκος αέρα εισέρχεται στον κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Αυξάνει την απόδοση κατά τη λειτουργία υψηλής ταχύτητας με μεγαλύτερη ποσότητα εισόδου αέρα.
  • Αυξάνει την απόδοση καύσης και μεγιστοποιεί τη ροπή αυξάνοντας την πυκνότητα στην εισαγωγή αέρα κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας.

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ 2 ΣΤΑΔΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ 2 ΣΤΑΔΙΩΝ DF70A ΚΑΙ ΠΑΝΩ

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Το σύστημα αυτό, το οποίο ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή μια μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης, επιτρέποντας της να γυρίσει προπέλα μεγαλύτερης διαμέτρου.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Υψηλή απόδοση κινητήρα με προπέλα μεγάλης διαμέτρου.
  • Ισχυρή πλοήγηση, διατηρώντας την περιστροφή του έλικα ακόμα και με μεγαλύτερο φορτίο.
  • Εξαιρετική ισχύς για να περιστρέψετε έλικες μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.

LEAN BURN LEAN BURN DF9.9B AND UP (NOT INCLUDING DF150, DF175, DF200, DF225, DF250)

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Το Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn παρέχει το σωστό μείγμα καυσίμου και αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλες τις ταχύτητες, ειδικά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.
LEAN BURN

ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ DF9.9B, DF15A, DF20A, DF25A, DF30A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στα μεγαλύτερα μοντέλα έχουν επανασχεδιαστεί σε ένα πιο συμπαγές σχέδιο και τοποθετούνται σε μοντέλα μικρότερου μεγέθους.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Γρήγορη και εύκολη εκκίνηση.
  • Καθαρότερη και πιο οικονομική κατανάλωση καυσίμου.
  • Υψηλότερη απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας

ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ο διπλός εγχυτήρας προσφέρει ακριβώς τη σωστή ποσότητα καυσίμου στη σωστή στιγμή σε κάθε κύλινδρο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Συμβάλλει στην υψηλότερη επίδοση και την καλύτερη απόδοση καυσίμου.
ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ DF40A AND UP

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Η αλυσίδα χρονισμού λειτουργεί μέσα σε λιπαντικό, ώστε να μην χρειάζεται ποτε λίπανση, και είναι εξοπλισμένη με ένα αυτόματο υδραυλικό εντατήρα, ώστε να παραμένει σωστά προσαρμοσμένη ανά πάσα στιγμή.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Περισσότερη ανθεκτικότητα σε σύγκριση με τους ιμάντες.
  • Δεν χρειάζεται συντήρηση.
ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ

ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΡΟΥ ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΡΟΥ DF300AP, 250AP

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βασίζεται στο νερό που τροφοδοτείται μέσω των δύο εισόδων νερού που βρίσκονται στο κάτω μέρος.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Αυξάνει τη ροή του νερού, παρέχοντας καλύτερη απόδοση ψύξης.
  • Η τοποθέτηση ενός στομίου στο μπροστινό μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη παροχή νερού τοσο στις υψηλές όσο και στις χαμηλές ταχύτητες.
ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΡΟΥ

ΑΝΤΙ-ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΟ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ALL MODELS

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ειδική προστασία εφαρμόζεται στην επιφάνεια αλουμινίου με τη χρήση συγκολλήσεων υψηλής αντοχής για την προστασία των εξωτερικών εξαρτημάτων από αλουμίνιο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Η προστασία από τη διάβρωση βοηθά στην αύξηση της συνολικής ανθεκτικότητας του κινητήρα

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΝΕΡΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΝΕΡΟΥ DF100A AND UP

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από το νερό στο καύσιμο χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό για να ειδοποιήσει τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Αποφυγή του νερού στα καύσιμα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα όπως κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση.

ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI DUAL LOUVER ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI DUAL LOUVER DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Οι νέοι DF350A είναι εξοπλισμένοι με μια πρόσοψη με περσίδες στην εισαγωγή αέρα για να αφαιρέσει εντελώς το νερό από τον αέρα που εισάγεται στον κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Επιτρέπει ένα σύστημα άμεσης εισαγωγής, συμβάλλοντας στην υψηλότερη απόδοση κινητήρα.

ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI DUAL PROP ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI DUAL PROP DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Το σύστημα Suzuki Dual Prop στρέφει δύο προπέλες που περιστρέφονται σε αντίθετες κατευθύνσεις σε έναν μόνο κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Περισσότερη ευστάθεια όταν οδηγείτε ευθεία εξαλείφοντας τις πλευρικές δυνάμεις εξαιτίας της μίας μόνο προπέλας.
  • Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται αποτελεσματικότερα στο νερό.
  • Λιγότερη αντίσταση στο νερό λόγω του μικρού μεγέθους του κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Καλύτερη επαφή με το νερό και μεγαλύτερη επιτάχυνση.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ 150AP, DF175AP, DF200AP, DF250AP, DF300AP

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Λειτουργία για την επιλογή κανονικής ή αντίστροφης περιστροφής σε ένα εξωλέμβιο κινητήρα με προαιρετικό σύνδεσμο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Είτε κανονική είτε αντίθετη περιστροφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο ίδιο εξωλέμβιο κινητήρα.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΡΙΟΥ ΚΛΙΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΡΙΟΥ ΚΛΙΣΗΣ DF50AV, DF60A AND UP

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Σύστημα οριοθέτησης κλίσης που εμποδίζει την εξωτερική κλίση πέρα ​​από μια συγκεκριμένη γωνία.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Αποτρέπει τη βλάβη του σκάφους ή του εξωλέμβιου λόγω υπερβολικής κλίσης του κινητήρα.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΡΙΟΥ ΚΛΙΣΗΣ

ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI PRECISION CONTROL ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI PRECISION CONTROL (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ) DF150AP, DF175AP, DF200AP, DF250AP, DF300AP, DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Η λειτουργία από το τηλεχειριστήριο παρέχεται εξωλέμβια μέσω ηλεκτρικού σήματος και όχι μέσω των παραδοσιακών καλωδίων ελέγχου.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Λιγότερο τριβή και αντίσταση σε σύγκριση με τον μηχανικό τύπο που χρησιμοποιεί πραγματικά καλώδια ελέγχου.
  • Γρήγορη και αξιόπιστη λειτουργία.
  • Σε συνδυασμό με το σύστημα Lean Burn παρέχει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου σε ένα μεγάλο εύρος ταχυτήτων.
ΣΥΣΤΗΜΑ SUZUKI PRECISION CONTROL

ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ DF150AP, DF175AP, DF200A, DF200AP, DF350A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ο θόρυβος εισαγωγής καταστέλλεται με έναν σιγαστήρα, ο οποίος μειώνει σημαντικά τον θόρυβο του κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Αθόρυβη λειτουργία.
  • Λιγότερος θόρυβος, καθιστώντας την πλοήγηση πιο ευχάριστη.
ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ TROLL ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ TROLL ( ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ) DF40A AND UP (NOT INCLUDING DF150/175/225/250)

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Ένα σύστημα που διατηρεί το σκάφος σε συγκεκριμένη ταχύτητα σε χαμηλές στροφές. Εξοπλισμένο σε όλα τα μοντέλα DF40A και πάνω.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Το σκάφος μπορεί να συνεχίσει να κινείται σε μια ορισμένη ταχύτητα σε χαμηλές στροφές χωρίς να χρειάζεται να λειτουργήσει το γκάζι στο σκάφος.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ TROLL

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ DF70A AND ABOVE (NOT INCLUDING DF150/175/200/225/250)

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Σύστημα που σας επιτρέπει να ξεκινήσετε τον κινητήρα έχοντας απλά κοντά το ειδικό κλειδί.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Βοηθά στην αποτροπή της κλοπής περισσότερο από ένα κανονικό σύστημα κλειδιών.
  • Το κλειδί δεν χρειάζεται να εισαχθεί.

ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ DF4/5/6A

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ :

Η σχεδίαση επιτρέπει την εξαγωγή του κινητήρα από το σκάφος και την τοποθέτηση σε οποιαδήποτε από τις 3 πλευρές του για αποθήκευση.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :

  • Ο κινητήρας μπορεί να αποθηκευτεί οπουδήποτε.
  • Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το χώρο ή τη μέθοδο φόρτωσης.
ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

Η SUZUKI ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Τα Βραβεία Καινοτομίας NMMA (αναγνώρισης της τεχνολογικής καινοτομίας) που απονέμονται κάθε χρόνο από την Εθνική Ένωση Κατασκευαστών Σκαφών Αναψυχής, θεωρούνται από τα πιο τιμητικά και υψηλότερου κύρους βραβεία στη ναυτική τεχνολογία. Από τα νέα προϊόντα της ναυτικής βιομηχανίας του τρέχοντος έτους, βραβεύονται τα «προϊόντα που παρουσιάζουν τεχνολογική υπεροχή, είναι εργονομικά και χαμηλής κατανάλωσης, και καθίστανται πραγματικά συμφέροντα/ευεργετικά για τον καταναλωτή». Ξεκινώντας από τον κινητήρα DT200 Exanté το 1987 και φτάνοντας μέχρι τον DF350A του 2017, οι εξωλέμβιες μηχανές Suzuki έχουν λάβει το συγκεκριμένο βραβείο καινοτομίας συνολικά 9 φορές. Οκτώ από αυτές έχουν απονεμηθεί σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες, και είναι ο μεγαλύτερος αριθμός βραβείων στη συγκεκριμένη κατηγορία κινητήρων της βιομηχανίας αυτής.

Awarded Prizes 1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A
ΒΡΑΒΕΙΑ
1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης