Content

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οδηγώντας τη βιομηχανία με βραβευμένη τεχνολογία και πρωτοποριακό σχεδιασμό,

οι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki προσφέρουν χαρακτηριστικά και οφέλη που κάνουν την ναυσιπλοΐα πιο ευχάριστη.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ

  • Καταστρέφεται δύσκολα
  • Ειδοποίηση χρήστη πριν το πρόβλημα του κινητήρα
  • Εύκολο στη συντήρηση και την επισκευή
  • SUZUKI DUAL LOUVER SYSTEM
  • WATER DETECTING SYSTEM
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • DUAL WATER INLET
  • TILT LIMIT SYSTEM
  • SUB WATER INLET
  • KEYLESS START SYSTEM
  • SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH
  • SDSM

SUZUKI DUAL LOUVER SYSTEM SUZUKI DUAL LOUVER SYSTEM DF350A/325A/300B

Η DF350A / DF325A / DF300B είναι εξοπλισμένη με διπλές περσίδες σχήματος ποδιού σκύλου στην εισαγωγή αέρα, για πλήρη απομάκρυνση του νερού από τον αέρα που εισάγεται στον κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αποτρέπει την είσοδο του νερού στον κινητήρα.
  • Επιτρέπει άμεση εισαγωγή αέρα , συμβάλλοντας στην υψηλότερη απόδοση του κινητήρα.

WATER DETECTING SYSTEM ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΝΕΡΟΥ DF70A ΚΑΙ ΠΑΝΩ

Βοηθά στην προστασία του κινητήρα από την είσοδο νερού στο καύσιμο μέσω ενός φίλτρου ανίχνευσης νερού, που θα ειδοποιήσει τον οδηγό με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αποτρέπει την εισαγωγή νερού στο καύσιμο, το οποίο μπορεί να είναι αιτία προβλημάτων όπως η κακή καύση, η χαμηλότερη απόδοση ισχύος και η διάβρωση.

SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΔΕΝΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ DF40AΚΑΙ ΠΑΝΩ

Η καδένα χρονισμού λειτουργεί σε λάδι, έτσι δεν χρειάζεται λίπανση, ενώ είναι εξοπλισμένη με αυτόματο υδραυλικό τεντωτήρα , ώστε να παραμένει σωστά ρυθμισμένη ανά πάσα στιγμή.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Μεγαλύτερη αντοχή σε σύγκριση με τους ιμάντες .
  • Χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

DUAL WATER INLET ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΡΟΥ DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250W

Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βασίζεται στο νερό που παρέχεται μέσω δύο εισαγωγών που βρίσκονται στο πόδι , όπου συνήθως υπήρχε μόνο μία.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αυξάνει τη ροή του νερού, παρέχοντας καλύτερη ψύξη.
Diagram of DUAL WATER INLET
DF350A

TILT LIMIT SYSTEM ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΛΙΣΗΣ DF50AV ΚΑΙ ΠΑΝΩ (δεν συμπεριλαμβάνονται DF90AWQH, DF60AQH, DF50A / 40A)

Το σύστημα περιορισμού κλίσης αποτρέπει την κλίση της εξωλέμβιας πέρα από μια επιλεγμένη γωνία.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αποτρέπει την πρόκληση ζημιάς στο σκάφος ή στην εξωλέμβια λόγω υπερβολικής κλίσης.
Diagram of TILT LIMIT SYSTEM
DF200A

SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΟ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ SUZUKI ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Στην επιφάνεια αλουμινίου εφαρμόζεται ειδική προστασία με χρήση τεχνικών σφραγίσματος υψηλής αντοχής για την προστασία των εξωτερικών αλουμινένιων εξαρτημάτων.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Η προστασία από τη διάβρωση συμβάλλει στην αύξηση της συνολικής αντοχής.
Diagram of SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH

KEYLESS START SYSTEM ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ : DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Αυτό το σύστημα σας επιτρέπει να εκκινήσετε τον κινητήρα αφού φέρετε το μπρελόκ-κλειδί σε κοντινή απόσταση.

  • Η εκκίνηση και η διακοπή του κινητήρα γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Διαθέσιμο για έλεγχο έως 6 εξωλέμβιων στο ίδιο σκάφος
  • Αδιάβροχο μπρελόκ-κλειδί
  • Υποστήριξη ασφαλείας με σύστημα ακινητοποίησης

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Δεν απαιτείται κλειδί ανάφλεξης.
  • Παρέχει υψηλή ασφάλεια.
keyless

SUB WATER INLET ΧΑΜΗΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΡΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ : DF140BG/115BG, DF140A/115A/100A, DF90AWQH
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ : DF60A/50A/40A

Δύο εισαγωγές νερού από διαφορετικά σημεία διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας δεν υπερθερμαίνεται λόγω απόφραξης.

SDSM SDSM DF9.9 ΚΑΙ ΠΑΝΩ *

Αυτή η υπηρεσία, που διατίθεται δωρεάν*, σας επιτρέπει να σαρώσετε τον κωδικό QR που περιέχει τις πληροφορίες του κινητήρα που εμφανίζονται στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ή στο όργανο πολλαπλών λειτουργιών με το smartphone σας και να στείλετε τις πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Η εφαρμογή SDSM σας επιτρέπει να στείλετε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Suzuki όλες τις τεχνικές πληροφορίες που χρειάζονται για την άμεση και εύκολη συντήρηση της εξωλέμβιάς σας.
  • Απαιτούνται όργανο ή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών της Suzuki και ένα smartphone με Android ή iOS.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ

  • Ομαλή και γρήγορη επιτάχυνση σε όλο το εύρος λειτουργίας
  • Ισχυρή ροπή
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • GEAR RATIO
  • HIGH ENERGY ROTATION
  • DUAL PROP
  • MULTI-STAGE INDUCTION
  • VARIABLE VALVE TIMING
  • DIRECT AIR INTAKE

OFFSET DRIVESHAFT ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΜΕΝΟΣ ΑΞΟΝΑΣ DF70A ΚΑΙ ΠΑΝΩ

Η κεφαλή του κινητήρα είναι τοποθετημένη πιο κοντά στο μπροστινό μέρος, μετακινώντας το κέντρο βάρους της εξωλέμβιας.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Λιγότεροι κραδασμοί
  • Πιο συμπαγές
  • Ελαφρύτερο και σταθερότερο τιμόνι .
Diagram of OFFSET DRIVESHAFT

GEAR RATIO ΜΕΙΩΣΗ 2 ΦΑΣΕΩΝ DF70A ΚΑΙ ΠΑΝΩ

Το σύστημα ενσωματώνει μείωση πρώτου σταδίου μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης, και μια δεύτερη φάση μείωσης στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτός ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή τη μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης, επιτρέποντάς του να περιστρέψει μια προπέλα μεγάλης διαμέτρου.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αυξημένη ισχύς για την περιστροφή προπέλας μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.
  • Υψηλή αποδοτικότητα προώθησης με προπέλα μεγάλης διαμέτρου.
  • Ισχυρή πλοήγηση, με διατήρηση περιστροφής της προπέλας ακόμη και με μεγαλύτερο φορτίο.

ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΣΗ

ΜΟΝΤΕΛΟ DF140BG/115BG/
DF140A/115A/100A
DF100B/90A/80A/70A
DF90AWQH
DF200A(AP)/
175A(AP)/150A(AP)
DF150W
DF250/
225/200
DF300AP/
250AP
DF250W
DF350A/
325A/300B
ΣΧΕΣΗ 2.59:1 2.50:1 2.29:1 2.08:1 2.29:1

HIGH ENERGY ROTATION ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ DF60AV/50AV

Αυτοί οι εξωλέμβιοι κινητήρες έχουν σχέση μετάδοσης 2,42 στα πόδια, η οποία είναι μεγαλύτερη από το απλό μοντέλο. Σε συνδυασμό με μεγάλη προπέλα 36 εκ. (14-ιντσών), το ισχυρό σύστημα μπορεί να προσφέρει μια εκρηκτική ώθηση. Αυτό είναι ιδανικό για βαριά σκάφη.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Ισχυρή πλοήγηση και ακριβείς ελιγμοί ακόμη και με μεγάλα φορτία.
  • Αυξημένη ισχύς για την περιστροφή προπέλας μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας γρήγορη επιτάχυνση.
  • Καλύτερη επιτάχυνση.
  • Χειρισμός χαμηλής ταχύτητας υψηλού επιπέδου.
Diagram of HIGH ENERGY ROTATION

DUAL PROP ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΠΛΗΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ SUZUKI DF350A/325A/300B

Το σύστημα διπλής προπέλας Suzuki περιστρέφει δύο έλικες σε αντίθετες κατευθύνσεις με έναν και μόνο κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Επιτύχετε σταθερότητα υψηλού επιπέδου κατά την ευθεία οδήγηση, εξαλείφοντας τις πλευρικές δυνάμεις της μονής προπέλας.
  • Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται στο νερό πιο αποτελεσματικά.
  • Ισχυρή ροπή όπισθεν και δύναμη πέδησης.
  • Λιγότερη αντίσταση στο νερό λόγω του μικρού μεγέθους του κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Καλή απόδοση πρόσφυσης νερού και γρήγορη επιτάχυνση εκκίνησης.

MULTI-STAGE INDUCTION ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ DF250/225, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF250W, DF150W

Οι αυλοί εισαγωγής αέρα εναλλάσσονται μεταξύ κοντών και μακριών στις ψηλές και χαμηλές στροφές αντίστοιχα για να εξασφαλιστεί η είσοδος σωστού όγκου αέρα στον κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αυξάνει την αποδοτικότητα κατά τη λειτουργία υψηλής ταχύτητας με είσοδο μεγαλύτερου όγκου αέρα.
  • Αυξάνει την αποδοτικότητα καύσης και μεγιστοποιεί τη ροπή αυξάνοντας την πυκνότητα της εισαγωγής αέρα κατά τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας.
Diagram of MULTI-STAGE INDUCTION

VARIABLE VALVE TIMING VVT (Σύστημα Μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων ) DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF250W, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A

Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του χρονισμού ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων εισαγωγής, ανάλογα με τη λειτουργία του κινητήρα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Προσφέρει ομαλή, ισχυρή ροπή.
  • Παρέχει αυξημένη επιτάχυνση κατά τη λειτουργία για όλα τα εύρη ταχύτητας.
Diagram of VVT (VARIABLE VALVE TIMING)

DIRECT AIR INTAKE ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ DF350A/325A/300B

Ο σχεδιασμός μιας διαδρομής άμεσης ροής αέρα από την εισαγωγή προς τον κύλινδρο αναστέλλει οποιαδήποτε αύξηση της θερμοκρασίας εισαγωγής και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της καύσης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Παρέχει περισσότερη ισχύ από κινητήρα μικρότερης χωρητικότητας με βελτιωμένη απόδοση καύσης.
Picture of DIRECT AIR INTAKE

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ

  • Λιγότεροι κραδασμοί
  • Ήρεμος ήχος κινητήρα
  • Ελαφρύς και συμπαγής
  • Ευκολία χρήσης
  • Ομαλές και αποφασιστικές αλλαγές
  • PRECISION CONTROL
  • SELECTIVE ROTATION
  • QUIET OPERATION
  • THREE-WAY STORAGE
  • OVERHEAD TANK
  • TROLL MODE
  • GAS ASSIST
  • AUTOMATIC TRIM
  • GAS ASSIST

PRECISION CONTROL S.P.C.- Ηλεκτρονικό χειριστήριο Suzuki (Ηλεκτρονικά συστήματα πεταλούδας γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων) DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Οι εντολές λειτουργίας από το τηλεχειριστήριο φτάνουν στην εξωλέμβιο μέσω ηλεκτρικού σήματος και όχι από παραδοσιακές ντίζες .

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Λιγότερη τριβή και αντίσταση σε σύγκριση με τον μηχανικό τύπο που χρησιμοποιεί ντίζες.
  • Σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου πτωχού μείγματος, προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου για ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων.
  • Διαθέσιμο για έλεγχο έως 6 εξωλέμβιων.
  • Υπάρχει διαθέσιμη λειτουργία 1 μοχλού για πολλαπλές εξωλέμβιους. (Μόνο στο διπλό επικαθήμενο χειριστήριο )
  • Οι διακόπτες «SELECT» και «THROTTLE ONLY» ενσωματώνονται στο χειριστήριο.
  • Το σύστημα αυτόματου Trim ενεργοποιείται και μέσω των SMG4/SMD.
Diagram of SUZUKI PRECISION CONTROL(ELECTRONIC THROTTLE AND SHIFT SYSTEMS)
Picture of SUZUKI PRECISION CONTROL(ELECTRONIC THROTTLE AND SHIFT SYSTEMS)

SELECTIVE ROTATION ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ SUZUKI DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP

Η λειτουργία για την επιλογή κανονικής ή αντίθετης περιστροφής σε μία εξωλέμβια με χρήση ενός ηλεκτρικού συνδέσμου και μιας προπέλας αντίθετης περιστροφής.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε η κανονική είτε η αντίθετη περιστροφή στην ίδια εξωλέμβια.
Picture of SUZUKI SELECTIVE ROTATION

QUIET OPERATION ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ DF350A/325A/300B, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF140BG/115BG

Ο θόρυβος εισαγωγής καταστέλλεται με έναν σιγαστήρα και ένα αντηχείο που μειώνει τον θόρυβο από την εξωλέμβιο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Λιγότερος θόρυβος, πιο απολαυστικές διαδρομές με το σκάφος σας.
Diagram of QUIET OPERATION
DF200A

THREE-WAY STORAGE ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ DF6A/5A/4A

Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει την αφαίρεση της εξωλέμβιας από το σκάφος και την τοποθέτηση σε οποιαδήποτε από τις 3 πλευρές του για αποθήκευση.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το χώρο φόρτωσης ή για τον τρόπο .
Diagram of THREE-WAY STORAGE

OVERHEAD TANK ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ DF6A/5A/4A

Το ενσωματωμένο ρεζερβουάρ καυσίμου στο πάνω μέρος του κινητήρα και μια ανεπίστροφη βαλβίδα διοχετεύουν το καύσιμο με τη βαρύτητα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Συμβάλλει στην εύκολη εκκίνηση.
Picture of OVERHEAD TANK

TROLL MODE ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΡΤΗΣ SUZUKI * (Προαιρετικό για μοντέλα με χειριστήριο ) DF40A και πάνω (δεν συμπεριλαμβάνονται DF250/225/200, DF250W, DF150W, DF90AWQH)

Αυτό το σύστημα βοηθά το σκάφος να λειτουργεί σε ένα συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας σε χαμηλές στροφές.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Το σκάφος μπορεί να λειτουργεί σε ένα συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας σε χαμηλές στροφές χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε το μοχλό του γκαζιού.
  • Προσφέρει ακριβή έλεγχο σε χαμηλές στροφές.
  • Διαθέσιμο με SMD, SMG ή με διακόπτη λειτουργίας συρτής .
Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM(OPTIONAL EQUIPMENT)

GAS ASSIST ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΑΕΡΙΟΥ DF90AWQH, DF60AQH/40AQH, DF30AQH

Επιτρέπει το γρήγορο σήκωμα της μηχανής με την ελάχιστη δύναμη.

AUTOMATIC TRIM ΑΥΤΟΜΑΤΟ TRIM* DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Η λειτουργία «Αυτόματο Trim» προσαρμόζει αυτόματα τη γωνία του Trim σύμφωνα με τις στροφές του κινητήρα, χωρίς εντολή από εσάς.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Αυτή η τεχνολογία βοηθά στη διατήρηση κατάλληλης θέσης και τη συμβολή στην επίτευξη ταχύτερης ταχύτητας και υψηλότερης αποδοτικότητας καυσίμου.
  • Διαθέσιμο με SMD/SMG4

Απολαύστε αυτή τη λειτουργία με SMG4. Βρείτε τις οδηγίες χρήσης του στο βίντεο.

Picture of AUTOMATIC TRIM

GAS ASSIST ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΥΚΟΛΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ SUZUKI DF40A ΚΑΙ ΠΑΝΩ (δεν συμπεριλαμβάνονται DF250/225/200, DF250W, DF150W)

Απλά γυρίστε και αφήστε το κλειδί και η μίζα παραμένει ενεργοποιημένη μέχρι να εκκινήσει ο κινητήρας. Αυτό το σύστημα προσφέρει μια ομαλότερη εκκίνηση του κινητήρα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ

  • Καλή αποδοτικότητα καυσίμου / χαμηλά καυσαέρια.
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης
  • Δραστηριότητες προστασίας του περιβάλλοντος
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM
  • BATTERY-LESS ELECTRONIC FUEL INJECTION
  • DUAL INJECTOR
  • SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT

LEAN BURN CONTROL SYSTEM ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΤΩΧΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ DF9.9B ΚΑΙ ΠΑΝΩ (δεν συμπεριλαμβάνονται DF250/225/200, DF150W)

LEAN BURN

Το σύστημα ελέγχου πτωχού μείγματος παρέχει την κατάλληλη ποσότητα μείγματος καυσίμου και αέρα ανάλογα με τις συνθήκες πλοήγησης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλο το εύρος ταχυτήτων, ειδικά στην ταχύτητα πορείας.
  • Το καύσιμο εξοικονομείται και το κόστος βενζίνης μειώνεται χάρη στη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
Diagram of LEAN BURN CONTROL SYSTEM
  • α δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν μέσω του «Εσωτερικού ελέγχου της Suzuki» υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκαφών, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)

BATTERY-LESS ELECTRONIC FUEL INJECTION ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ DF30A/25A, DF20A/15A/9.9B

Αυτή η τεχνολογία προσφέρει ταχύτερη εκκίνηση, ομαλότερη λειτουργία και μεγαλύτερη επιτάχυνση χωρίς μπαταρία.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Γρήγορη και εύκολη εκκίνηση.
  • Καθαρότερη και πιο οικονομική κατανάλωση καυσίμου.
  • Υψηλότερη και ομαλότερη αποδοτικότητα σχεδόν σε όλα τα εύρη λειτουργίας.
  • Λειτουργεί χωρίς μπαταρία.

DUAL INJECTOR ΔΙΠΛΑ ΜΠΕΚ ΨΕΚΑΣΜΟΥ DF350A/325A/300B

Τα διπλά μπεκ ψεκασμού παρέχουν ακριβώς την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου τη σωστή στιγμή σε κάθε κύλινδρο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

  • Συμβάλλουν στην υψηλότερη αποδοτικότητα και την καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Picture of DUAL INJECTOR

Micro-Plastic Collecting Device Συσκευή συλλογής μικροπλαστικών. DF140BG/115BG, DF140B/115B/100C

Μια από τις ενέργειες του προγράμματος «καθαρίστε τον ωκεανό» είναι ότι κατασκευάσαμε μια συσκευή που συλλέγει τα μικροπλαστικά από την θάλασσα απλώς λειτουργώντας μια μηχανή SUZUKI.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Συλλέγονται μικροπλαστικά μέσω του κινητήρα σας.
  • Δεν επηρεάζονται οι επιδόσεις του κινητήρα.
Picture of Micro-Plastic Collecting Device
Picture of Micro-Plastic Collecting Device
Diagram of SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT

Η SUZUKI ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Τα Βραβεία Καινοτομίας NMMA (αναγνώρισης της τεχνολογικής καινοτομίας) που απονέμονται κάθε χρόνο από την Εθνική Ένωση Κατασκευαστών Σκαφών Αναψυχής, θεωρούνται από τα πιο τιμητικά και υψηλότερου κύρους βραβεία στη ναυτική τεχνολογία. Από τα νέα προϊόντα της ναυτικής βιομηχανίας του τρέχοντος έτους, βραβεύονται τα «προϊόντα που παρουσιάζουν τεχνολογική υπεροχή, είναι εργονομικά και χαμηλής κατανάλωσης, και καθίστανται πραγματικά συμφέροντα/ευεργετικά για τον καταναλωτή». Ξεκινώντας από τον κινητήρα DT200 Exanté το 1987 και φτάνοντας μέχρι τον DF350A του 2017, οι εξωλέμβιες μηχανές Suzuki έχουν λάβει το συγκεκριμένο βραβείο καινοτομίας συνολικά 9 φορές. Οκτώ από αυτές έχουν απονεμηθεί σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες, και είναι ο μεγαλύτερος αριθμός βραβείων στη συγκεκριμένη κατηγορία κινητήρων της βιομηχανίας αυτής.

Awarded Prizes 1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A
ΒΡΑΒΕΙΑ
1987: DT200 Exanté / 1997: DF70 & DF60 / 1998: DF50 & DF40 / 2003: DF250 / 2006: DF300 / 2011: DF50A & DF40A / 2012: DF300AP / 2014: DF30A & DF25A / 2017: DF350A

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ