Content
STEALTH LINE
DF250AUN

Αναζητήστε εξαιρετικό σχεδιασμό στον εξωλέμβιο κινητήρα τους. Επιθυμήστε βέλτιστη απόδοση για τον εξωλέμβιο κινητήρα τους.
- DF250AUN

Σχεδιασμός Κάτω Μονάδας
Το προφίλ του κιβωτίου ταχυτήτων (μπροστά), η θέση και το προφίλ των φίλτρων νερού έχουν αλλάξει για να βελτιωθεί η απόδοση κατά την οδήγηση και να αποφευχθεί η σπηλαίωση.
Η ασυμμετρία αριστερά-δεξιά προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στο τιμόνι.
Suzuki Precision Control
Το Suzuki Precision Control είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο σύστημα ελέγχου που βασίζεται σε υπολογιστή με ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει την πηγή τριβής και αντίστασης.
Ενώ απολαμβάνετε ομαλή λειτουργία γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων, ο υπολογιστής του συστήματος επεξεργάζεται και μεταδίδει εντολές σε πραγματικό χρόνο σε ενεργοποιητές στον κινητήρα που παρέχουν ακριβή χειριστήρια γκαζιού με ομαλότερη και πιο αποφασιστική αλλαγή ταχυτήτων.
Κανείς δεν προσφέρει περισσότερα χαρακτηριστικά βελτίωσης της απόδοσης από τη Suzuki.
Συνεχώς Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων
Ο DF250 ενσωματώνει το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT) της Suzuki. Το VVT χρησιμοποιείται για την αλλαγή του χρονισμού εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα για βελτιστοποίηση του χρονισμού του εκκεντροφόρου άξονα για λειτουργία σε χαμηλές έως μεσαίες στροφές. Σε συνδυασμό με το επιθετικό προφίλ εκκεντροφόρου της εξωλέμβιας μηχανής, το VVT προσφέρει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές για ισχυρή επιτάχυνση.

Πολυβάθμια Εισαγωγή
Το σύστημα πολυβάθμιας εισαγωγής της Suzuki χρησιμοποιείται για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Κάθε κύλινδρος σε αυτό το σύστημα είναι εξοπλισμένος με ένα σετ κοντών και μακριών πολλαπλών σωλήνων εισαγωγής που χρησιμοποιούνται σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα. Σε χαμηλότερες στροφές, οι μακρύτεροι σωλήνες παρέχουν βέλτιστη ποσότητα φρέσκου αέρα στον θάλαμο, βελτιώνοντας την καύση και ενισχύοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές. Σε υψηλότερες στροφές, η βαλβίδα στον κοντύτερο, άμεσο σωλήνα εισαγωγής ανοίγει αφήνοντας τον αέρα να εισέλθει στον θάλαμο, ενισχύοντας άμεσα την απόδοση ισχύος υψηλής ταχύτητας. (DF250AUN)


Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία
Το αντιδιαβρωτικό φινίρισμα Suzuki της Suzuki ξεκινά με ένα ειδικό φινίρισμα που προσφέρει μέγιστη πρόσφυση του φινιρίσματος στο κράμα αλουμινίου Suzuki. Σε αυτό προστίθεται ένα υπόστρωμα εποξειδικού ασταριού, μαύρο μεταλλικό φινίρισμα και διαφανές φινίρισμα ακρυλικών ινών για να δημιουργηθεί μια αποτελεσματική αντιδιαβρωτική επεξεργασία. Αυτό το φινίρισμα μπορεί να βρεθεί σε όλα τα μοντέλα της σειράς Suzuki..

Ψεκασμός Καυσίμου με Αποδοτικότητα Υπολογιστή
Ο προηγμένος διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων που παρακολουθείται από τον ενσωματωμένο υπολογιστή 32-bit διατηρεί την απόδοση του ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου σε άριστη κατάσταση. Ταυτόχρονα, η πλήρως με τρανζίστορ ανάφλεξη παρέχει έναν πιο ζεστό σπινθήρα με λιγότερες ηλεκτρονικές παρεμβολές.

Συμπαγείς Σχεδιασμοί
Χάρη στην αποκλειστική μας γωνία κλίσης 55° και τη διάταξη του άξονα μετάδοσης κίνησης με μετατόπιση, απολαμβάνετε ισχύ και απόδοση από μια κομψή, συμπαγή εξωλέμβια μηχανή που θα φαίνεται υπέροχη σε κάθε πρύμνη – ειδικά στη δική σας.

Πιο Καθαρή, Αποδοτική Λειτουργία
Οι προηγμένες τεχνολογίες τετράχρονων κινητήρων της Suzuki προσφέρουν πιο καθαρή, πιο αποτελεσματική λειτουργία που συμμορφώνεται με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα Σκάφη Αναψυχής (RCD) και έχει λάβει βαθμολογία τριών αστέρων από το Συμβούλιο Ατμοσφαιρικών Πόρων της Καλιφόρνια (CARB).

Μεγαλύτερη σχέση μείωσης ταχυτήτων
Η διβάθμια μείωση ταχυτήτων της Suzuki έχει ως αποτέλεσμα σχέση μετάδοσης 2,29:1. Περιστρέφουμε μια προπέλα μεγάλης διαμέτρου σχεδιασμένη να κινεί πολύ νερό – και πολύ σκάφος.
| MODEL | DF250AUN *3 |
|---|---|
| RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm | L: 508 *4, X: 635, XX: 762 |
| STARTING SYSTEM | Electric |
| WEIGHT kg *1 | L: 264 *4, X: 275, XX: 284 |
| ENGINE TYPE | DOHC 24-Valve |
| FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
| NO. OF CYLINDERS | V6 (55-degree) |
| PISTON DISPLACEMENT cm3 | 3,614 |
| BORE ×STROKE mm | 95 x 85 |
| MAXIMUM OUTPUT kW | 184.0 |
| FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,500-6,100 |
| STEERING | Remote |
| OIL PAN CAPACITY Lit. | 8.0 |
| IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
| ALTERNATOR | 12V 54A |
| ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
| TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
| GEAR RATIO | 2.29:1 |
| GEAR SHIFT | F-N-R |
| EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
| PROPELLER SELECTION (Pitch)*2 All propellers are the 3-blade type |
15"-27.5" |
The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data

