Content

STEALTH LINE

DF250AUN

DF250AUN

Αναζητήστε εξαιρετικό σχεδιασμό στον εξωλέμβιο κινητήρα τους. Επιθυμήστε βέλτιστη απόδοση για τον εξωλέμβιο κινητήρα τους.

DF250AUN
Picture of boat using DF250AUN

Σχεδιασμός Κάτω Μονάδας

Το προφίλ του κιβωτίου ταχυτήτων (μπροστά), η θέση και το προφίλ των φίλτρων νερού έχουν αλλάξει για να βελτιωθεί η απόδοση κατά την οδήγηση και να αποφευχθεί η σπηλαίωση.

Η ασυμμετρία αριστερά-δεξιά προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στο τιμόνι.

Suzuki Precision Control

Το Suzuki Precision Control είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο σύστημα ελέγχου που βασίζεται σε υπολογιστή με ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει την πηγή τριβής και αντίστασης.

Ενώ απολαμβάνετε ομαλή λειτουργία γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων, ο υπολογιστής του συστήματος επεξεργάζεται και μεταδίδει εντολές σε πραγματικό χρόνο σε ενεργοποιητές στον κινητήρα που παρέχουν ακριβή χειριστήρια γκαζιού με ομαλότερη και πιο αποφασιστική αλλαγή ταχυτήτων.

POWERFUL
RELIABLE
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • WATER DETECTING SYSTEM
  • SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH
INNOVATIVE

Κανείς δεν προσφέρει περισσότερα χαρακτηριστικά βελτίωσης της απόδοσης από τη Suzuki.

Συνεχώς Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων

Ο DF250 ενσωματώνει το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT) της Suzuki. Το VVT χρησιμοποιείται για την αλλαγή του χρονισμού εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα για βελτιστοποίηση του χρονισμού του εκκεντροφόρου άξονα για λειτουργία σε χαμηλές έως μεσαίες στροφές. Σε συνδυασμό με το επιθετικό προφίλ εκκεντροφόρου της εξωλέμβιας μηχανής, το VVT προσφέρει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές για ισχυρή επιτάχυνση.

Picture of Continuously Variable Valve Timing

Πολυβάθμια Εισαγωγή

Το σύστημα πολυβάθμιας εισαγωγής της Suzuki χρησιμοποιείται για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Κάθε κύλινδρος σε αυτό το σύστημα είναι εξοπλισμένος με ένα σετ κοντών και μακριών πολλαπλών σωλήνων εισαγωγής που χρησιμοποιούνται σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα. Σε χαμηλότερες στροφές, οι μακρύτεροι σωλήνες παρέχουν βέλτιστη ποσότητα φρέσκου αέρα στον θάλαμο, βελτιώνοντας την καύση και ενισχύοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές. Σε υψηλότερες στροφές, η βαλβίδα στον κοντύτερο, άμεσο σωλήνα εισαγωγής ανοίγει αφήνοντας τον αέρα να εισέλθει στον θάλαμο, ενισχύοντας άμεσα την απόδοση ισχύος υψηλής ταχύτητας. (DF250AUN)

Picture of Multi Stage Induction
Diagram of Multi Stage Induction

Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία

Το αντιδιαβρωτικό φινίρισμα Suzuki της Suzuki ξεκινά με ένα ειδικό φινίρισμα που προσφέρει μέγιστη πρόσφυση του φινιρίσματος στο κράμα αλουμινίου Suzuki. Σε αυτό προστίθεται ένα υπόστρωμα εποξειδικού ασταριού, μαύρο μεταλλικό φινίρισμα και διαφανές φινίρισμα ακρυλικών ινών για να δημιουργηθεί μια αποτελεσματική αντιδιαβρωτική επεξεργασία. Αυτό το φινίρισμα μπορεί να βρεθεί σε όλα τα μοντέλα της σειράς Suzuki..

Diagram of Durability & Reliability

Ψεκασμός Καυσίμου με Αποδοτικότητα Υπολογιστή

Ο προηγμένος διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων που παρακολουθείται από τον ενσωματωμένο υπολογιστή 32-bit διατηρεί την απόδοση του ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου σε άριστη κατάσταση. Ταυτόχρονα, η πλήρως με τρανζίστορ ανάφλεξη παρέχει έναν πιο ζεστό σπινθήρα με λιγότερες ηλεκτρονικές παρεμβολές.

Picture of Computer Efficient Fuel Injection

Συμπαγείς Σχεδιασμοί

Χάρη στην αποκλειστική μας γωνία κλίσης 55° και τη διάταξη του άξονα μετάδοσης κίνησης με μετατόπιση, απολαμβάνετε ισχύ και απόδοση από μια κομψή, συμπαγή εξωλέμβια μηχανή που θα φαίνεται υπέροχη σε κάθε πρύμνη – ειδικά στη δική σας.

Diagram of Compact Designs

Πιο Καθαρή, Αποδοτική Λειτουργία

Οι προηγμένες τεχνολογίες τετράχρονων κινητήρων της Suzuki προσφέρουν πιο καθαρή, πιο αποτελεσματική λειτουργία που συμμορφώνεται με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα Σκάφη Αναψυχής (RCD) και έχει λάβει βαθμολογία τριών αστέρων από το Συμβούλιο Ατμοσφαιρικών Πόρων της Καλιφόρνια (CARB).

ULTRA LOW EMISSION / EPA 2006 STANDARD

Μεγαλύτερη σχέση μείωσης ταχυτήτων

Η διβάθμια μείωση ταχυτήτων της Suzuki έχει ως αποτέλεσμα σχέση μετάδοσης 2,29:1. Περιστρέφουμε μια προπέλα μεγάλης διαμέτρου σχεδιασμένη να κινεί πολύ νερό – και πολύ σκάφος.

MODEL DF250AUN *3
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm L: 508 *4, X: 635, XX: 762
STARTING SYSTEM Electric
WEIGHT kg *1 L: 264 *4, X: 275, XX: 284
ENGINE TYPE DOHC 24-Valve
FUEL DELIVERY SYSTEM Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
NO. OF CYLINDERS V6 (55-degree)
PISTON DISPLACEMENT cm3 3,614
BORE ×STROKE mm 95 x 85
MAXIMUM OUTPUT kW 184.0
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm 5,500-6,100
STEERING Remote
OIL PAN CAPACITY Lit. 8.0
IGNITION SYSTEM Fully-transistorized
ALTERNATOR 12V 54A
ENGINE MOUNTING Shear Mount
TRIM METHOD Power Trim and Tilt
GEAR RATIO 2.29:1
GEAR SHIFT F-N-R
EXHAUST Through Prop Hub Exhaust
PROPELLER SELECTION (Pitch)*2
All propellers are the 3-blade type
15"-27.5"
  1. Dry weight: not including propeller and engine oil,
  2. Please inquire at your local dealer for details of the propeller,
  3. Counter Rotation Model Available,
  4. DF200 only

The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ