Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COMPACT

DF60A

DF60A

Συμπαγείς, ελαφριοί και αποδοτικοί.

DF60A
Από 8.089,00 € (ΠΛΤ*)
  • Η προτεινόμενη λιανική τιμή του κατασκευαστή (αποκαλούμενη επίσης ως "ΠΛΤ", "βασική τιμή ΠΛΤ" ή "αρχική τιμή") δεν περιλαμβάνει φόρους, δικαιώματα ιδιοκτησίας, αδειών και εγγραφής, τέλη μεταφοράς και παράδοσης προορισμού, τέλη αντιπροσώπων και προαιρετικό εξοπλισμό.
Picture of boat using DF60A Picture of boat using DF60A

Εργονομικός σχεδιασμός

Οι μηχανικοί της Suzuki είναι γνωστοί για τη δημιουργία μερικών από τους πιο εργονομικούς σε διαστάσεις εξωλέμβιους τετράχρονους κινητήρες στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Με τον DF60A ξεκίνησαν έναν ριζικό επανασχεδιασμό κάθε τμήματος και εξαρτήματος, που ενσωματώνει τις γνώσεις και τις τεχνικές εξελίξεις, που αποκτήθηκαν τα τελευταία δέκα χρόνια, για να δημιουργήσουν ακόμα πιο μικρούς και εργονομικούς κινητήρες.

Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn

Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο όλη την ποσότητα καυσίμου, οι μηχανικοί της Suzuki ανέπτυξαν το Σύστημα Ελέγχου  Lean Burn στον DF60A, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον κινητήρα να λειτουργήσει με τη ιδανική αναλογία αέρα / καυσίμου ή με πιο αραιό μείγμα καυσίμων. Το σύστημα ελέγχει την αναλογία του μίγματος - αέρα προς καύσιμο - προβλέποντας τις ανάγκες σε καύσιμο, σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας. Παρέχει τα οφέλη της σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, παρέχοντας σημαντικές βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου από τις χαμηλές ταχύτητες μέχρι τις πιο υψηλές στροφές.

Σύστημα ορίου κλίσης

Ο κινητήρας DF60A είναι εξοπλισμένος με σύστημα ορίου κλίσης, που έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει το σκάφος από ζημιές, που μπορεί να προκύψουν κατά την κλίση του εξωλέμβιου κινητήρα. Το σύστημα ενσωματώνει έναν αισθητήρα γωνίας κλίσης, που αντιλαμβάνεται τόσο το όριο κλίσης, όσο και το εύρος στροφής, και χρησιμοποιεί έναν ανεξάρτητο, μόνιμο ανιχνευτή, που καθιστά δυνατή την τοποθέτηση του εξωλέμβιου σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο σκάφους.

Καθαρότερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία

Με το σύστημα Easy Start της Suzuki, που εμφανίζεται στον κινητήρα DF60A, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να γυρίσετε το κλειδί και να τον απασφαλίσετε. Το σύστημα εκκίνησης κάνει τα υπόλοιπα, παραμένοντας δεσμευμένο μέχρι να ξεκινήσει ο κινητήρας. Οι πιο ομαλές και βελτιωμένες εκκινήσεις, που παρέχονται από το σύστημα Easy Start, προσφέρουν πιο ολοκληρωμένη καύση και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Σχεδιασμός Μηχανικής Απόδοσης

Οι μηχανικοί της Suzuki εξέτασαν τρόπους μείωσης της μηχανικής απώλειας, ως προς τον τρόπο βελτίωσης της απόδοσης του κινητήρα DF60A. Μια ειδικά σχεδιασμένη αντλία λαδιού προσφέρει μεγαλύτερη μηχανική απόδοση, επιτρέποντας στο λάδι να ρέει μέσω του συστήματος λίπανσης με λιγότερη αντίσταση. Αυτό, σε συνδυασμό με τη μειωμένη μηχανική απώλεια σε άλλες περιοχές του κινητήρα, συμβάλλει στην καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμων.

Αυτορρυθμιζόμενη αλυσίδα χρονισμού

Η αυτορρυθμιζόμενη αλυσίδα χρονισμού της Suzuki παρουσιάζεται στο DF60A, το οποίο είναι το πρώτο εξωλέμβιο στην κλάση των 44,1kW (60PS) εξοπλισμένο με αυτή τη λειτουργία. Η αλυσίδα είναι λουστραρισμένη με λάδι και διαθέτει αυτόματο υδραυλικό τεντωτήρα που διατηρεί την αλυσίδα σωστά ρυθμισμένη ανά πάσα στιγμή για σωστή λειτουργία χωρίς συντήρηση.

ΙΣΧΥΡΟΙ
  • GEAR RATIO
ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ
  • LEAN BURN
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ
  • TROLL MODE
  • TILT LIMIT

DF60A - Συμπαγείς, Ελαφριοί και Αποδοτικοί 

12-Βάλβιδος Κινητήρας DOHC 

Η τεράστια εμπειρία της Suzuki στο σχεδιασμό και την κατασκευή τετράχρονων κινητήρων για μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα και θαλάσσια χρήση είναι ασύγκριτη. Αξιοποιώντας αυτόν τον πλούτο της γνώσης, οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν έναν ολοκαίνουριο τριών κυλίνδρων κινητήρα με μια συμπαγή κεφαλή εκκεντροφόρου (DOHC) και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η αποτελεσματική χρήση προηγμένων τεχνολογιών παρέχει στους DF60A υψηλή απόδοση, αποτελεσματική λειτουργία και άριστη οικονομία καυσίμου.

Συμπαγείς και Ελαφριοί

Η Suzuki είναι ηγέτης στον τομέα των συμπαγών τετράχρονων σχεδίων και ο DF60A ανταποκρίνεται στη φήμη του. Οι μηχανικοί της Suzuki επανασχεδίασαν το κάθε τμήμα και εξάρτημα απο την αρχή, εφαρμόζοντας τις γνώσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις που επιτεύχθηκαν κατά την τελευταία δεκαετία για να παράγουν ένα εξωτερικό σκάφος που είναι το ελαφρύτερο και πιο συμπαγές στην κατηγορία του.

Σχεδιασμός Μηχανικής Αποδοτικότητας

Οι μηχανικοί της Suzuki εξέτασαν τρόπους μείωσης της μηχανικής απώλειας για την βελτίωση της απόδοσης. Ένας νέος σχεδιασμός αντλίας λαδιού προσφέρει μεγαλύτερη μηχανική απόδοση επιτρέποντας στο πετρέλαιο να ρέει μέσω του συστήματος λίπανσης με λιγότερη αντίσταση. Αυτό, σε συνδυασμό με τη μειωμένη μηχανική απώλεια σε άλλες περιοχές του κινητήρα, συμβάλλει στην καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.

Picture of DOHC 12-Valve Engine
Diagram of DOHC 12-Valve Engine

Σύστημα Εύκολης Εκκίνησης

Με το σύστημα Easy Start της Suzuki, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να γυρίσετε το κλειδί και να το αφήσετε ελεύθερο. Το σύστημα εκκίνησης κάνει τα υπόλοιπα, παραμένοντας δεσμευμένο μέχρι να ξεκινήσει ο κινητήρας. Η πιο ομαλή και βελτιωμένη εκκίνηση που παρέχεται από το σύστημα Easy Start της Suzuki προσφέρει πιο αποδοτική καύση και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Αυτορυθμιζόμενη Αλυσίδα Χρονισμού

Ο DF60A είναι ο πρώτος εξωλέμβιος στην κλάση των 44,1kW (60PS) που διαθέτει μια αλυσίδα χρονισμού. Η αλυσίδα λειτουργεί μέσα σε λιπαντικό και διαθέτει αυτόματο υδραυλικό εντατήρα που διατηρεί την αλυσίδα σωστά ρυθμιζόμενη ανά πάσα στιγμή για λειτουργία χωρίς συντήρηση.

Picture of Self-Adjusting Timing Chain

Το σύστημα ελέγχου Lean Burn της Suzuki προσφέρει υψηλή αποδοτικότητα και οικονομία καυσίμου

Πρώτη εισαγωγή στους DF70A / 80A / 90A, το σύστημα ελέγχου Lean Burn της Suzuki προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας, επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί με ένα πιο αποδοτικό μείγμα καυσίμου μέσω της χρήσης αναλογίας αέρα-καυσίμου. Το σύστημα ελέγχου Lean Burn προσφέρει τα πλεονεκτήματα του σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, παρέχοντας σημαντικές βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου από τη λειτουργία χαμηλών ταχυτήτων στην περιοχή πλεύσης.

Diagram of Suzuki's Lean Burn Control System Produces top level Fuel Economy
Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν με εσωτερική δοκιμή υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)

Εναλλάκτης μεγάλης χωρητικότητας 19Α

Οι DF60A διαθέτουν ισχυρό εναλλάκτη 19Α σχεδιασμένο για να παράγει περίπου 11,5Α ακόμη και σε χαμηλές 1.000 σ.α.λ. Αυτή είναι αρκετή ενέργεια για να διατηρήσετε μια ποικιλία ηλεκτρονικών συσκευών που λειτουργούν όλη την ημέρα στις περισσότερες περιπτώσεις.

Diagram of Large capacity 19A Alternator

Ηλεκτρονική εισαγωγή καυσίμου πολλαπλών σημείων

Το πρωτότυπο DF60A έλαβε το Βραβείο Καινοτομίας του 1997 για το Διεθνές Ναυτιλιακό Εμπόριο IMTEC (International Marine Traders Exposition and Convention Award) για την πρωτοποριακή χρήση της έγχυσης πολλαπλών σημείων Suzuki Sequential Fuel. Το DF60 χρησιμοποιεί αυτό το εξελιγμένο, δοκιμασμένο στο χρόνο σύστημα για να συλλέγει δεδομένα από αισθητήρες που βρίσκονται σε βασικές περιοχές του κινητήρα, να το επεξεργάζεται με έναν υπολογιστή 32-bit, ο οποίος στη συνέχεια υπολογίζει τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου που απαιτείται - όλα σε πραγματικό χρόνο. Μαζί με τις ομαλές εκκινήσεις, αυτό το σύστημα προσφέρει μέγιστη λειτουργική απόδοση με αποτέλεσμα την εξαιρετική οικονομία καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Σύστημα Ορίου Κλίσης

Ο DF60A ενσωματώνει ένα νέο σύστημα ορίου κλίσης για να προστατεύσει το σκάφος από ζημιές που μπορεί να προκύψουν κατά την κλίση του εξωλέμβιου. Ο σχεδιασμός ενσωματώνει τη λειτουργία ενός ορίου κλίσης και χρησιμοποιεί έναν απαλλαγμένο από βηματισμό, συνεχή τύπο περιοριστή κλίσης που επιτρέπει την εγκατάσταση του εξωλέμβιου σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο σκάφους.

Diagram of Tilt Limit System
ΜΟΝΤΕΛΟ DF60A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm S:381, L:508, X:635
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric
ΒΑΡΟΣ kg *4 S:102, L:104, X:107
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 12-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 3
ΚΥΒΙΚΑ cm3 941
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 72.5 × 76
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 44.1
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,300-6,300
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Remote
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 2.7
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. 25 (Optional)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 19A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.27:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *5
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
9"-17"

*4:Ξηρό βάρος:  δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.

*5:Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.

Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

*Πληροφορίες κατασκευαστή

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης