Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ V6 & ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΙ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

DF300AP / DF250AP

DF300AP / DF250AP

Βραβευμένοι και συναρπαστικοί εξωλέμβιοι κινητήρες, κάθε ένας από τους οποίους έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει τη δύναμη και τις επιδόσεις που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε.

DF300AP
DF250AP
Picture of boat using DF300AP/DF250AP Picture of boat using DF300AP/DF250AP

Αποδεδειγμένη Tεχνολογία

Οι V6 εξωλέμβιες φτάνουν στην κορυφαία απόδοση τους, χρησιμοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία μας. Έχουν διπλές κεφαλές κυλίνδρου(DOHC), με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, και πολλαπλών σημείων διαδοχική ηλεκτρονική έγχυση καυσίμων.Ο σχεδιασμός 55° V-block και οι κινητήριοι άξονες αντιστάθμισης τις καθιστούν εξαιρετικά συμπαγείς. Οι DF300AP, DF250AP και DF250 φτάνουν στη μέγιστη απόδοσή τους, με τη συμβολή του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT), μεγιστοποιώντας τη ροπή στρέψης από χαμηλό έως μεσαίο εύρος στροφών. Οι DF250 και DF225 χρησιμοποιούν ένα πολυεπίπεδο σύστημα εισαγωγής καυσίμων, που επιτρέπει τη μέγιστη εισαγωγή αέρα, για την απόλυτη απόδοση στις υψηλές στροφές.

Νέα Τεχνολογία Επιλεκτικής Περιστροφής απο την Suzuki 

Εκτός από το σύστημα οδήγησης με καλώδιο (Suzuki Precision Control) και το Σύστημα Ελέγχου Καυσαερίων (Lean Burn Control), οι DF300AP και DF250AP διαθέτουν την επιλεκτική περιστροφή της Suzuki.

Στην κλασική (συνηθισμένη) της μορφή, ο εξωλέμβιος κινητήρας λειτουργεί με κανονική περιστροφή, κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού, χρησιμοποιώντας το εμπρόσθιο γρανάζι. Τώρα, αλλάζοντας τη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων και προσθέτοντας μια αντίστροφη περιστροφική έλικα, το ίδιο εξωλέμβιο, μπορεί να λειτουργήσει με αντίστροφη περιστροφή (αριστερόστροφα)

Σε λειτουργία αντίστροφης περιστροφής, η ισχύς μεταδίδεται μέσω του μηχανισμού οπισθοπορείας, ο οποίος έχει αλλάξει, για να δώσει τα ίδια χαρακτηριστικά με τα εμπρός γρανάζια. Αυτός είναι ο πρώτος στον κόσμο στην εξωλέμβια τεχνολογία κινητήρων.

Όταν μόνο το Τέλειο είναι Αρκετά Καλό

Η ναυαρχίδα μας (το έμβλημά μας) V6 προσφέρει την τέλεια ισχύ τόσο στα σκάφη αναψυχής, όσο και στα εμπορικά. Η Suzuki ήταν ο μοναδικός προμηθευτής εξωλέμβιων κινητήρων για την Ιστιοπλοΐα Regatta των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012, στους οποίους χρησιμοποιήθηκαν οι DF300AP και DF200 μαζί με τους DF140, DF90A και DF40A.

Η Suzuki Λαμβάνει το Έβδομο Βραβείο Καινοτομίας NMMA

Όταν πρόκειται για την κορυφαία τεχνoλογία, η Suzuki πρωτοστατεί διαρκώς, παρέχοντας τεχνολογικά επιτεύγματα που τοποθετούν τις εξωλέμβιες Suzuki στην πρώτη θέση του σχεδιαμού εξωλέμβιων κινητήρων. Αναγνωρίζοντας την DF300AP ως την πιο καινοτόμα εξωλέμβια που παρουσιάστηκε κατά το παρελθόν έτος, η Εθνική Ένωση Παραγωγών Θαλάσσιων Σκαφών (NMMA) βράβευσε την DF300AP με το βραβείο κύρους NMMA - καινοτομίας του 2012. Έτσι η Suzuki καταγράφει μια πρωτοφανή έβδομη νίκη, και ακολουθώντας της προηγούμενης χρονιάς το βραβείο για την νέα DF50A/40A, καταφέρνει και μια δεύτερη, χωρίς προηγούμενο, συνεχόμενη νίκη.

ΙΣΧΥΡΟΙ
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • VARIABLE VALVE TIMING
ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ
  • LEAN BURN
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • TWO-WAY WATER INLET
  • WATER DETECTING SYSTEM
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ
  • SELECTIVE ROTATION
  • PRECISION CONTROL
  • TROLL MODE
  • TILT LIMIT
  • KEYLESS START SYSTEM

Οι πρώτοι στον κόσμο εξωλέμβιοι κινητήρες με επιλεκτική περιστροφή

Ο βραβευμένος σχεδιασμός ενσωματώνει τόσο την κανονική λειτουργία όσο και τη λειτουργία αντίστροφης περιστροφής σε μια ενιαία μονάδα.

Νέος Σχεδιασμός Ποδιού

Σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο DF300, οι μεγαλύτερες διαφορές που θα βρείτε σε αυτούς τους εξωλέμβιους βρίσκονται στο πόδι, η οποία επανασχεδιάστηκε σύμφωνα με το σύστημα Suzuki Selective Rotation - την πρώτη ενσωμάτωση των μοντέλων κανονικής και αντίθετης περιστροφής στον κόσμο σε μια ενιαία μονάδα. Το σύστημα αποτελείται από μια νέα διάταξη μετάδοσης κίνησης στο πόδι, η οποία επιτρέπει στον εξωλέμβιο κινητήρα να λειτουργεί, είτε σε κανονική, είτε σε αντίθετη περιστροφή, καθώς και σε έναν διακόπτη που συνδέεται με ένα κύκλωμα στο χώρο του κινητήρα, που εμπλέκεται στη λειτουργία αντίθετης περιστροφής.
Όπως και ο DF300, ο εξωλέμβιος DF300AP / 250AP χρησιμοποιεί υψηλή τελική σχέση μετάδοσης 2,08: 1, επιτρέποντάς του να μετατρέπει έλικα με διάμετρο 406 mm (16 ιντσών) σε διαφορετικό εύρος κίνησης για βέλτιστη απόδοση σε μεγάλη ποικιλία σκαφών. Οι αλλαγές στο σχεδιασμό των εργαλείων παρέχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και η προσθήκη μιας εισόδου νερού, διπλής κατεύθυνσης, αλλάζει τη ροή νερού στο σύστημα ψύξης για αυξημένη λειτουργία ψύξης.

Picture of New Lower Unit

Επιλεκτική Περιστροφή

Σε εφαρμογές περισσότερων από έναν εξωλέμβιων κινητήρων σε μεγαλύτερα σκάφη, μια αντίθετη περιστροφή συνδυάζεται συνήθως με ένα μοντέλο κανονικής περιστροφής για να συντηρήσει την πορεία του σκάφους σταθερή. Ο DF300AP / 250AP είναι κατασκευασμένος με ειδικό περιστρεφόμενο γρανάζι στην κάτω πλευρά, το οποίο προκαλεί την περιστροφή της προπέλας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η επιλεκτική περιστροφή της Suzuki εξαλείφει την ανάγκη αγοράς εξωλέμβιας ειδικής αντιστροφής με τη χρήση ειδικού διακόπτη, ο οποίος, όταν είναι συνδεδεμένος με ένα κύκλωμα στο εσωτερικό του κινητήρα, πραγματοποιεί μια κανονική περιστροφή προς τα έξω, σε ένα μοντέλο αντίθετης περιστροφής, με έλικα αντίθετης περιστροφής. Αυτή η δυνατότητα παρέχεται μέσω ενός ειδικού, ενιαίου σχεδιασμού γραναζιών, άξονα και ρουλεμάν στο πόδι, που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν αξιόπιστα και αποτελεσματικά σε κανονικές ή αντίθετες περιστροφές.

SUZUKI SELECTIVE ROTATION
Diagram of Suzuki Selective Rotation

Διπλή είσοδος νερού

Το σύστημα ψύξης του κινητήρα στηρίζεται στο νερό που εισάγεται από το πόδι. Χρησιμοποιώντας αυτή την διπλή εισροή νερού, αυξάνεται η ροή νερού στο πόδι, η οποία παρέχει μεγαλύτερη απόδοση ψύξης. Η τοποθέτηση της μπροστινής εισόδου στο ρύγχος του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη παροχή νερού, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες. Η δεύτερη είσοδος είναι, επίσης, τοποθετημένη στο πόδι, επιτρέποντας στον κινητήρα DF300AP / 250AP να λειτουργεί και σε χαμηλή στάθμη νερού.

Diagram of Two-way Water Inlet

Ανώτερη ανθεκτικότητα

Με την προσθήκη της επιλεκτικής περιστροφής Suzuki, τα εργαλεία στο πόδι επανασχεδιάστηκαν χρησιμοποιώντας ένα διαφορετικό κράμα και ελαφρώς μεγαλύτερες διαμέτρους παρέχοντας μεγαλύτερη αντοχή. Τα γρανάζια έχουν περάσει απο ειδική θερμική επεξεργασία που τα καθιστά εξαιρετικά ανθεκτικά.

Picture of Superior Durability

Νέος Σχεδιασμός Ποδιού

Οι DF300AP / 250AP διαθέτουν ενα επανασχεδιασμένο πόδι με χαμηλή ταχύτητα ολίσθησης που αναπτύχθηκε για να φιλοξενήσει τα νέα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στο σύστημα επιλεκτικής περιστροφής της Suzuki.

Η ίδια η θήκη είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο για μεγαλύτερη αντοχή στο εργαλείο, ωστόσο είναι σχεδιασμένη με ομαλότερη, πιο υδροδυναμική μορφή που της επιτρέπει να κινείται μέσα στο νερό με μικρότερη αντίσταση και μεγαλύτερη απόδοση. Οι περιοχές με την υψηλότερη αντίσταση εμφανίζονται με κόκκινο χρώμα στις παρακάτω εικόνες. Η σύγκριση δείχνει ότι ο νέος σχεδιασμός επιτρέπει στη χαμηλότερη μονάδα να κινείται μέσα από το νερό με μικρότερη αντίσταση.

Diagram of Newly Designed Low DragGear Case

Μεγάλη εισαγωγή αέρα με διαχωριστή νερού

Οι DF300AP / 250AP έχουν σχεδιαστεί με μεγάλη θυρίδα εισαγωγής αέρα για τη μεγιστοποίηση της ροής αέρα στον κινητήρα προκειμένου να επιτευχθεί μέγιστη ισχύς. Η αυξημένη ροή αέρα παράγει ροπή μικρότερης έως μεσαίας εμβέλειας και παρέχει μια ευρεία ζώνη ισχύος που είναι απαραίτητη σε έναν εξωλέμβιο κινητήρα. Η Suzuki σχεδίασε επίσης το σύστημα με έναν διαχωριστή νερού, ο οποίος βοηθά στη διατήρηση του νερού από το κύκλωμα της ηλεκτρονικής πεταλούδας και μια θερμική ασπίδα για να κρατήσει τον αέρα εισαγωγής από το να θερμαίνεται από τον κινητήρα.

Diagram of Large Air Intake with Water Separator

Σύστημα Ελέγχου Lean Burn 

Το πρωτοποριακό Σύστημα Ελέγχου Suzuki Lean Burn εισήχθη για πρώτη φορά στoυς DF90A / 80A / 70A με μεγάλη επιτυχία στους χρήστες και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Προβλέπει τις ανάγκες σε καύσιμα σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας, επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί με ένα πιο αποδοτικό μείγμα καυσίμου, χρησιμοποιώντας μια αναλογία αέρα-καυσίμου. Παρέχει τα πλεονεκτήματα της σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, παρέχοντας σημαντικές βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου από τη λειτουργία χαμηλής ταχύτητας στην περιοχή πλεύσης. Ο συνδυασμός αυτού του συστήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού Suzuki Precision Control και το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων επιτρέπει στον χειριστή ακριβή έλεγχο των στροφών κινητήρα για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου σε ευρύτερο εύρος λειτουργίας. Αυτός ο συνδυασμός παρέχει επίσης ομαλές μεταβάσεις ισχύος σε ολόκληρη την περιοχή RPM. Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι ενώ ταξιδεύετε, ο DF300AP είναι 14% οικονομικότερος από τον αρχικό μη Lean Burn DF300 χωρίς να θυσιάζεται οποιαδήποτε ισχύς του αρχικού DF300.

Diagram of Suzuki's Lean Burn Control System
Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν με εσωτερική δοκιμή υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)

Καθαρότερη και πιο αποδοτική λειτουργία

Η προηγμένη τετραχρόνη τεχνολογία της Suzuki παρέχει καθαρότερη και αποδοτικότερη λειτουργία, σύμφωνα με την Οδηγία για τα σκάφη αναψυχής (RCD) - Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έλαβε βαθμολογία τριών αστέρων από το California Air Resources Board ( CARB).

EURO 1 Emissions Standards(Directive 2003/44EC)Label / CARB Three-Star Label

Suzuki Precision Control (Ηλεκτρονική πεταλούδα και σύστημα αλλαγής ταχυτήτων)

Το Suzuki Precision Control είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου που αντικαθιστά τα καλώδια ελέγχου μηχανικού τύπου που βρίσκονται σε συμβατικά συστήματα ελέγχου με ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει την πηγή τριβής και αντοχής. Ενώ απολαμβάνετε ομαλή λειτουργία γκαζιού και μετατόπισης με ελάχιστη τριβή, ο υπολογιστής του συστήματος επεξεργάζεται και μεταδίδει εντολές σε πραγματικό χρόνο στους ενεργοποιητές του κινητήρα που παρέχουν ακριβή έλεγχο της πεταλούδας με ομαλότερη, αποφασιστική μετατόπιση. Αυτό είναι πιο εμφανές στην περιοχή χαμηλών στροφών, όπου η λειτουργία είναι αισθητά ομαλή και ακριβής. Όταν συνδυάζεται με το Σύστημα Ελέγχου Καυσαερίων Suzuki, επιτρέπει τον έλεγχο της ροής καυσίμου και αέρα για να αυξήσει το όριο της ελεγχόμενης κλίμακας περιστροφής, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών. Το Suzuki Precision Control διαθέτει επίσης ενσωματωμένα συστήματα που προστατεύουν τον κινητήρα και καταπολεμούν τις ζημιές που οφείλονται σε κακό χειρισμό και ο σχεδιασμός και η απλή καλωδίωση καθιστούν την εγκατάσταση εύκολη, μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο για τοποθέτηση και ρύθμιση. Το σύστημα προσφέρει έλεγχο ακριβείας για μονή, διπλή ή τριπλή εγκατάσταση καθώς και λειτουργία dual station.

Diagram of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)
Picture of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)

Η προηγμένη τεχνολογία της Suzuki προσφέρει μέγιστες επιδόσεις VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)

Οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν τον κινητήρα V6 4.0 λίτρων με ένα επιθετικό προφίλ έκκεντρου που προσφέρει μέγιστη απόδοση και απόδοση σε υψηλές στροφές. Με τη σύνδεση του προφίλ έκκεντρου με τον προηγμένο μεταβλητό χρονιστή βαλβίδων (VVT) της Suzuki, οι DF300AP / 250AP παρέχουν την πρόσθετη ροπή που απαιτούν οι εξωλέμβιοι για επιτάχυνση στο χαμηλό έως μεσαίο εύρος λειτουργίας. Το VVT επιτυγχάνει αυτό ρυθμίζοντας το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής, επιτρέποντας τους να ανοίξουν πριν κλείσουν πλήρως οι βαλβίδες εξαγωγής, δημιουργώντας μια στιγμιαία επικάλυψη του χρονισμού, όπου και τα δύο σετ βαλβίδων είναι ανοιχτά. Με τη χρήση του VVT, αυτή η επικάλυψη μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί μεταβάλλοντας το χρονισμό εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα που έχει ως αποτέλεσμα το βέλτιστο χρονισμό για λειτουργία χαμηλής και μεσαίας εμβέλειας.

Diagram of Suzuki's Advanced Technology Delivers the Utmost in Performance VVT (Variable Valve Timing)

Σώμα πεταλούδας σφαιρικής περιστροφής

Ένα κυκλικό σώμα 81 mm σφαιρικού σωλήνα εξομαλύνει την ταραχώδη ροή αέρα στον κινητήρα που συμβαίνει καθώς αρχίζει να ανοίγει το γκάζι. Η παροχή ομαλότερης ροής αέρα κατά την επιτάχυνση οδηγεί σε αυξημένο έλεγχο της πεταλούδας και σταθερή λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλές στροφές.

Diagram of Spherical Bore Throttle Body

Σύστημα Ελέγχου Ανάδρασης O2 

Τόσο ο DF300AP όσο και ο DF250AP είναι εφοδιασμένοι με σύστημα ελέγχου ανάδρασης O2 , το οποίο καθιστά δυνατή την καθαριότητα και την σταθερότητα των εκπομπών ρύπων. Το σύστημα ελέγχει την αναλογία αέρα προς καύσιμο σε κάθε περιοχή λειτουργίας του κινητήρα παρέχοντας τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα ανεξάρτητα από τις στροφές ανά λεπτό.

Ψυγείο καυσίμου

Όσο πιο πυκνό είναι το καύσιμο τόσο καλύτερη η απόδοση που προσφέρει. Η ενσωμάτωση ενός ψυγείου καυσίμου στο σύστημα παράδοσης καυσίμου των DF300AP / 250AP ψύχει το καύσιμο προτού εισέλθει στον κινητήρα. Η παροχή της βέλτιστης παροχής καυσίμου στον κινητήρα οδηγεί σε καλύτερη καύση και μεγαλύτερη απόδοση.

Εισαγωγή Αέρα Μεγάλου Μήκους

Μια άλλη λειτουργία βελτίωσης της απόδοσης των DF300AP / 250AP είναι μια εισαγωγή αέρα μεγάλου μήκους. Χρησιμοποιώντας μακριές σωληνώσεις εισαγωγής που έχουν ρυθμιστεί ώστε να παρέχουν ομαλή ροή αέρα στον κινητήρα, το σύστημα παρέχει στους DF300AP / 250AP βελτιωμένη ισχύ.

Diagram of Long Track Intake Manifold

Σύστημα Ανίχνευσης Νερού

Το νερό στο καύσιμο μπορεί να είναι η πηγή κακής καύσης, χαμηλότερης ισχύος και διάβρωσης. Για να προστατεύσει τον κινητήρα από την υγρασία του καυσίμου, οι DF300AP / 250AP είναι οι πρώτοι εξωλέμβιοι της Suzuki που χρησιμοποιούν φίλτρο καυσίμου που ανιχνεύει το νερό και ειδοποιεί τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.

Picture of Suzuki Water Detecting System
ΜΟΝΤΕΛΟ DF300AP *3
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm X:635, XX:762
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric
ΒΑΡΟΣ kg *1 X: 290, XX: 299
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 24-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ V6 (55-degree)
ΚΥΒΙΚΑ cm3 4,028
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 98 x 89
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 220.7
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,700-6,300
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Remote
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 8.0
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 54A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.08:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R (Drive-by-wire)
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
15"-27.5"
ΜΟΝΤΕΛΟ DF250AP *3
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm X:635, XX:762
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric
ΒΑΡΟΣ kg*1 X: 290, XX: 299
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 24-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ V6 (55-degree)
ΚΥΒΙΚΑ cm3 4,028
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 98 x 89
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 184.0
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,500-6,100
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Remote
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 8.0
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 54A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.08:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R (Drive-by-wire)
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
15"-27.5"
  1. Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
  2. Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.
  3. Μοντέλο επιλογής περιστροφής.

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.

Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

*Πληροφορίες κατασκευαστή

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ