Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΦΟΡΗΤΗ

DF20A / DF15A / DF9.9B

DF20A / DF15A / DF9.9B

Ελαφριοί, συμπαγής και ισχυροί, οι φορητοί εξωλέμβιοι μας είναι πάντα έτοιμοι για δράση.

DF20A
Από 3.306,00 € (ΠΛΤ*)
DF15A
Από 2.903,00 € (ΠΛΤ*)
DF9.9B
Από 2.661,00 € (ΠΛΤ*)
  • Η προτεινόμενη λιανική τιμή του κατασκευαστή (αποκαλούμενη επίσης ως "ΠΛΤ", "βασική τιμή ΠΛΤ" ή "αρχική τιμή") δεν περιλαμβάνει φόρους, δικαιώματα ιδιοκτησίας, αδειών και εγγραφής, τέλη μεταφοράς και παράδοσης προορισμού, τέλη αντιπροσώπων και προαιρετικό εξοπλισμό.
Picture of boat using DF20A/DF15A/DF9.9B Picture of boat using DF20A/DF15A/DF9.9B

Απόδοση καυσίμων

Οι DF20A, 15A και 9.9B είναι οι πρώτοι στον κόσμο τετράχρονοι κινητήρες, ηλεκτρονικής έγχυσης καυσίμων, με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία, σε οποιασδήποτε από τις κλάσεις ισχύος τους. Χρησιμοποιώντας τα ολοκαίνουργια εξαρτήματα του συστήματος ψεκασμού καυσίμων, που έχουν σχεδιαστεί σε μικρότερες διαστάσεις και πιο ελαφριά από αυτά που βρέθηκαν σε οποιοδήποτε προηγούμενο σύστημα, οι μηχανικοί της Suzuki κατάφεραν να δημιουργήσουν τον ελαφρύτερο τετράχρονο κινητήρα στην κατηγορία 14,7kW (20PS) / 11,0kW (15PS). Επιπλέον, προσθέτοντας την αποδεδειγμένη τεχνολογία Suzuki Lean Burn Control στο σχεδιασμό τους, αυτοί οι εξωλέμβιοι, προσφέρουν αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμων και μειωμένες εκπομπές, σε όλο το εύρος στροφών.

Σύστημα ελέγχου Lean Burn

Οι τετράχρονοι κινητήρες της Suzuki είναι γνωστοί για την αποδοτικότητα των καυσίμων και την τεχνολογία που σας επιτρέπει να πάτε πιο μακρυά, με λιγότερο κόστος.

Εκδόσεις και με Power Trim

Εκτός από τους DF20A / 15A / 9.9B, η φορητή σειρά της Suzuki περιλαμβάνει, επίσης, τέσσερα μοντέλα με Power Trim, τα οποία είναι τα μοντέλα με χειριστήριο  DF20AT και 9.9BT καθώς  και με λαγουδέρα DF20ATH και 15ATH.

Picture of Power Tilt Models Available

Καθαρότερη, πιο αποτελεσματική λειτουργία

Η Suzuki χρησιμοποιεί αρκετές προηγμένες τεχνολογίες για την παροχή καθαρότερης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας, σύμφωνα με την Οδηγία για τα σκάφη αναψυχής (RCD) - Οδηγία 2003 / 44EC του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, και έχει λάβει βαθμολογίες τριών αστέρων από το  California Air Resources Board (CARB).

 

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION
ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ
  • LEAN BURN
  • BATTERY-LESS FUEL INJECTION

Οι πρώτοι εξωλέμβιοι κινητήρες 14.7kW (20PS) / 11.0kW (15PS) / 7.3kW (9.9PS) του κόσμου που έχουν σχεδιαστεί με σύστημα Lean Burn και εισαγωγή καυσίμου χωρίς μπαταρία

Μέγιστη οικονομία καυσίμου – Σύστημα ελέγχου Lean Burn 

Το σύστημα Suzuki Lean Burn, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους DF90A / 80A / 70A, είναι ένα έξυπνο σύστημα που παρακολουθεί την απόδοση και τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα για να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να παραδώσει ένα πιο ελαφρύ μίγμα καυσίμου στον κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Αυτό το σύστημα βρίσκεται σε 14 μοντέλα Suzuki από το DF9.9B μέχρι τους κινητήρες DF350A και DF325A, παρέχοντας στους χρήστες κορυφαία οικονομία καυσίμου σε όλες τις ταχύτητες λειτουργίας.

Diagram of Superior Fuel Economy – Suzuki's Lean Burn Control System
Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν μέσω της εσωτερικών δοκιμών υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)
  • σε σύγκριση με τον αρχικό DF90

Εισαγωγή καυσίμου καινούργιας γενιάς

Αυτοί είναι οι πρώτοι εξωλέμβιοι στις αντίστοιχες κατηγορίες που προσφέρουν ψεκασμό καυσίμου και η ομάδα μηχανικών των  DF20A / 15A / 9.9B έκανε μια απίστευτη δουλειά στον σχεδιασμό του κινητήρα χωρίς να προσθέσουν περιττό όγκο ή βάρος. Όλα τα νέα εξαρτήματα, όπως η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης, ο ψύκτης καυσίμου, ο διαχωριστής ατμού, τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου και το νέο σώμα πεταλούδας, σχεδιάστηκαν όσο το δυνατόν πιο συμπαγή και ελαφριά. Το όλο σύστημα σχεδιάστηκε για να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο. Το σύστημα λειτουργεί χωρίς μπαταρία, η οποία είναι μια άλλη βιομηχανία στην κατηγορία 14.7kW (20PS), 11.0kW (15PS) και 7.3kW (9.9PS). Ενώ τα συστήματα ψεκασμού καυσίμου απαιτούν κανονικά την ισχύ της μπαταρίας για την ταχύτερη εκκίνηση, την ομαλότερη λειτουργία και τη μεγαλύτερη επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες, το σύστημα Battery-Less της Suzuki το κάνει αυτό χωρίς να χρειάζεται ενέργεια από την μπαταρία.

Picture of New Generation Fuel Injection System

Ελαφριές και Συμπαγείς

Ο τίτλος ελαφρύτεροι της κατηγορίας τους DF20A / 15A είναι το αποτέλεσμα ενός πλήρους επανασχεδιασμού μερών και εξαρτημάτων, προσπαθώντας να δημιουργήσει τα μικρότερα και ελαφρύτερα δυνατά μέρη χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την ακεραιότητα. Επιτυγχάνοντας σε αυτό, οι μηχανικοί της Suzuki μας έχουν παραδώσει ένα εξωλέμβιο ο οποίος ενώ έχει ρυθμιστεί με ένα σύστημα ορίου κλίσης εξακολουθεί να ζυγίζει λιγότερο από οποιοδήποτε άλλο εξωλέμβιο στην κατηγορία 4-χρονων κινητήρων 14.7kW (20PS) / 11.0kW (15PS).

Diagram of Light Weight & Compact

Ευκολία Χρήσης

Μαζί με την καλύτερη οικονομία καυσίμου, η έγχυση καυσίμου προσφέρει επίσης ευκολότερες και πιο αξιόπιστες εκκινήσεις σε σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση λειτουργίας ή περιβάλλον. Ενώ τα μοντέλα καρμπυρατέρ μας είναι μερικά από τα καλύτερα διαθέσιμα στους εξωλέμβιους κινητήρες, η έγχυση καυσίμου τους δίνει ακόμα πιο ομαλή λειτουργία με μειωμένη δόνηση κινητήρα.

Εύκολη Εκκίνηση

Αυτοί οι εξωλέμβιοι είναι εξοπλισμένοι με εκκινητήρες ειδικά σχεδιασμένους με πολύ ελαφριά φορτία ανάσυρσης. Ο συνδυασμός του εκκινητή με εύκολη τοποθέτηση με την έγχυση καυσίμου καθιστά εξαιρετικά εύκολη την εκκίνηση για σχεδόν όλους.

Picture of Easy Start Recoil Starter

Αντιδιαβρωτική επεξεργασία 

Η Suzuki προστατεύει το εξωτερικό του κινητήρα από την επιβλαβή διάβρωση με το δικό του ειδικά διαμορφωμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα. Εφαρμόζοντας το φινίρισμα απευθείας στην επιφάνεια αλουμινίου του σκάφους, επιτρέπει τη μέγιστη συγκόλληση του φινιρίσματος στην επιφάνεια για να αυξήσει την ανθεκτικότητα και να βοηθήσει στην προστασία των εξαρτημάτων που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Δυναμικό Σύστημα Κλίσης Διαθέσιμο

Ορισμένα φορητά μοντέλα είναι τώρα διαθέσιμα με ένα δυναμικό σύστημα κλίσης που παρέχει ομαλή κλίση του εξωλέμβιου. Το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία και βελτιωμένη ευκολότερη λειτουργία. (DF20AT / 9.9BT, DF20ATH / 15ATH)

Picture of Power Tilt Models Available
ΜΟΝΤΕΛΟ DF20A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric Manual
ΒΑΡΟΣ kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OHC
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 2
ΚΥΒΙΚΑ cm3 327
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 60.4x57
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 14.7
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,300-6,300
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Tiller
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 1.0
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. 12
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Digital CDI
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 12A 12V 6A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Manual Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.08:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα) *2
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
7"-12"
ΜΟΝΤΕΛΟ DF15A
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Electric Manual
ΒΑΡΟΣ kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OHC
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 2
ΚΥΒΙΚΑ cm3 327
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 60.4x57
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 11.0
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,000-6,000
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Tiller
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 1.0
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. 12
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Digital CDI
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 12A 12V 6A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Manual Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.08:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
7"-12"
ΜΟΝΤΕΛΟ DF9.9B
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝO ΥΨΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ mm S: 381, L: 508
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Manual
ΒΑΡΟΣ kg*1 S: 44, L: 45
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OHC
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Battery-Less Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 2
ΚΥΒΙΚΑ cm3 327
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ  mm 60.4x57
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ  kW 7.3
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 4,700-5,700
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Tiller
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 1
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Lit. 12
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Digital CDI
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 12V 6A
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Shear Mount
ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ Manual Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.08:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Through Prop Hub Exhaust
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βήμα)*2
Όλες οι προπέλες είναι τύπου 3-λεπίδων.
7"-12"
  1. Ξηρό βάρος: Υπολογίζεται το καλώδιο μπαταρίας, δεν υπολογίζεται η προπέλα και το λάδι του κινητήρα.
  2. Απευθυνθείτε στον τοπικό σας αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες σχετικά με την προπέλα.

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον προμηθευτή σας.

Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

*Πληροφορίες κατασκευαστή

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης