Content

ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ

ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΣΑΙΑ

DF140BG / DF115BG

DF140BG / DF115BG

Χρήση τελευταίας τεχνολογίας, με την αξιοπιστία & την εξοικονόμηση καυσίμου των DF140A/115A

DF140BG
DF115BG
Picture of boat using DF140BG / DF115BG Picture of boat using DF140BG / DF115BG

Τεχνολογία Drive By Wire

  • Οι εντολές λειτουργίας μεταδίδονται από το χειριστήριο στον εξωλέμβιο μέσω ηλεκτρικού σήματος, και όχι μέσω παραδοσιακών ντιζών ελέγχου.

Πλεονεκτήματα

  • Ομαλή Αλλαγή Σχέσεων & Λειτουργίας
  • Εύκολος Έλεγχος Πλεύσης
  • Αυξημένη Αποδοτικότητα Καυσίμων
  • Πολυτελές Χειριστήριο
Picture of Drive By Wire

Εύκολη Συντήρηση

  • Ειδικά σχεδιασμένο για εύκολη συντήρηση προς όφελος των πελατών μας

Πλεονεκτήματα

  • Εύκολα προσβάσιμο φίλτρο λαδιού: Μπορεί να αντικατασταθεί απλά ανοίγοντας το προστατευτικό καπάκι
  • Συλλέκτης διαρροής λαδιού: Έχει τοποθετηθεί ειδικό δοχείο για τη συλλογή τυχόν διαρροών λαδιού κατά την αλλαγή φίλτρου
  • Μετρητής στάθμης λαδιού:  Δυνατότητα χρήσης σωλήνα αλλαγής λαδιού διαμέτρου Φ15
Diagram of Easy Maintenance1
Εύκολη πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού
Diagram of Easy Maintenance2
Συλλέκτης υπολειμμάτων λαδιού & Μετρητής στάθμης λαδιού

Υψηλή Αντοχή

Βελτιωμένο Κιβώτιο Ταχυτήτων

  • Βελτιώνοντας τη διέλευση λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι περιστροφές των γραναζιών δημιουργούν αρνητική πίεση που ενισχύει την κυκλοφορία του λαδιού.

Πλεονέκτημα

  • Χαμηλώνει τη θερμοκρασία του λαδιού και συμβάλλει στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των γραναζιών.
Diagram of High Durability1
Κιβώτιο Ταχυτήτων (κάτοψη)
Diagram of High Durability2
Κιβώτιο Ταχυτήτων (πλαϊνή όψη)

Δυναμικός & Ομαλός Σχεδιασμός

Picture of Dynamic & Smooth Design
Picture of Dynamic & Smooth Design
ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

*1 Διαθέσιμο με σύστημα SMD ή SMG

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • GEAR RATIO
ΕΥΚΟΛΙΑ & ΑΝΕΣΗ

*2 Διαθέσιμο με σύστημα SMD, SMG ή με πίνακα διακόπτη λειτουργίας Troll

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM

ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Ανασχεδιασμένο Σύστημα Εισαγωγής Αέρα

  • Το σύστημα εισαγωγής αέρα επανεξετάστηκε

Πλεονεκτήματα

  • Παρέχει υψηλότερη απόδοση ισχύος
  • Αυξημένη ικανότητα απομάκρυνσης νερού από τον αέρα που λαμβάνεται κάτω από το κάλυμμα
  • Μείωση στη θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα
Diagram of Newly Designed Air Intake System

Άμεση Εκκίνηση

  • Ενσωμάτωση πηνίων ανάφλεξης στα καλύμματα των μπουζί

Πλεονεκτήματα

  • Μειώνει τον αριθμό των εξαρτημάτων και απλοποιεί το σύστημα καλωδίωσης
  • Η αφαίρεση του καλωδίου υψηλής τάσης επιτρέπει στην ανάφλεξη να παράγει σπινθήρα αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της καύσης
Diagram of Direct Ignition

Σύστημα Ανίχνευσης Νερού

  • Βοηθάει να προστατευτεί ο κινητήρας από εισροή νερού στα καύσιμα
  • Χρησιμοποιεί μεγαλύτερο φίλτρο καυσίμων από τις DF140A/115A
  • Βελτιστοποιημένη θέση φίλτρου καυσίμων

Πλεονεκτήματα

  • Αποφυγή εισροής νερού στα καύσιμα
  • Αυξημένη Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία
  • Εύκολη αντικατάσταση φίλτρου καυσίμων
Diagram of Water Detecting System
Μεγαλύτερο Φίλτρο Καυσίμων

Περισσότερα Χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην Ανθεκτικότητα

  • Αντλία Καυσίμων μεγάλης χωρητικότητας: Ικανή να εγκατασταθεί σε διαφορετικούς τύπους σκαφών
  • Βελτιστοποιημένη θέση αισθητήρα οξυγόνου: Αυξημένη Ανθεκτικότητα
  • Χρησιμοποιεί  μπουλόνια ανθεκτικά στη σκουριά  με επίστρωση ψευδαργύρου: Αυξημένη Ανθεκτικότητα

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Υψηλή Σχέση Συμπίεσης

  • Για να επιτευχθεί ο βέλτιστος συνδυασμός, εισαγωγής αέρα  και εμβόλου , έχει γίνει προσομοίωση σε πάνω από 1000 διαφορετικούς συνδυασμούς σχημάτων των μερών του κινητήρα, δοκιμάστηκαν διεξοδικά και κατόπιν επιλέχθηκαν με πολύ μεγάλη προσοχή τα καταλληλότερα μέρη.

Πλεονεκτήματα

  • Επιτεύχθηκε Σχέση Συμπίεσης 10.6, που συνεισφέρει στην υψηλή ροπή.
Diagram of High Compression Ratio

Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας

  • Η κεφαλή του κινητήρα είναι τοποθετημένη πιο κοντά στο εμπρόσθιο μέρος, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός.

Πλεονεκτήματα

  • Λιγότεροι κραδασμοί
  • Πιο συμπαγής
  • Σταθερότερη πηδαλιούχηση

Μετάδοση Κίνησης 2 Σταδίων

  • Το σύστημα που ενσωματώνει τον μετατοπισμένο κεντρικό άξονα, διαθέτει μια πρώτη βαθμίδα γραναζιών μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης και μια δεύτερη στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων.

Πλεονεκτήματα

  • Υψηλή ροπή ακόμα και με μεγάλα φορτία.
  • Αρκετά ισχυρή για να περιστρέφει και μεγαλύτερες προπέλες.

ΕΥΚΟΛΙΑ & ΑΝΕΣΗ

Αθόρυβη Λειτουργία

  • Καταστολή θορύβου εισαγωγής με σιγαστήρα, που κάνει πιο ήσυχη την λειτουργία του εξωλέμβιου.

Πλεονεκτήματα

  • Λιγότερος θόρυβος, που κάνει την πλεύση πιο απολαυστική.
Diagram of Quiet Operation

Επιδόσεις Εναλλάκτη

  • Νέος σχεδιασμός συστήματος εξαερισμού που ψύχει καλύτερα τα πηνία.

Πλεονεκτήματα

  • 3Amp καλύτερη απόδοση εναλλάκτη στο ρελαντί, που είναι σχεδόν ισοδύναμο τω απαιτήσεων των SMD12/SMD16.
Diagram of Alternator Output

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σύστημα Ελέγχου καύσης φτωχού μίγματος

  • Το Σύστημα Ελέγχου Lean Burn παρέχει το κατάλληλο μείγμα καυσίμου και αέρα, ανάλογα με της συνθήκες πλεύσης.

Πλεονεκτήματα

  • Σημαντική βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμων σε όλες τις ταχύτητες, ειδικά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού.
  • Fuel is saved and gasoline costs are cut thanks to improved fuel economy.
Diagram of Lean Burn Control System
Δεδομένα βασισμένα στα αποτελέσματα δοκιμών της SUZUKI.
* Τα δεδομένα καυσίμων μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας.
ΜΟΝΤΕΛΟ DF140BG
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ mm L:511 / X:638
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Ηλεκτρικό
ΒΑΡΟΣ kg *1 L: 188, X: 192
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 16-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Πολλαπλών Σημείων, Ηλεκτρικό, Διαδοχικής Έγχυσης Καυσίμου
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ 4
ΚΥΒΙΚΑ cm3 2,045
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 10.6
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm 86 x 88
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ kW 84.6 / 103
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,600-6,200
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ Ηλεκτρονικό Χειριστήριο
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 5.5
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ RON91 / AKI87
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ 20A/700rpm , 40A/6000rpm
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Ελαστικές Βάσεις
ΑΝΑΚΛΗΣΗ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.59:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Μέσα από την προπέλα
ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βαθμίδα) 15"-25"(RR), 17"-23"(CR)
ΜΟΝΤΕΛΟ DF115BG
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ mm L:511 / X:638
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ Ηλεκτρικό
ΒΑΡΟΣ kg *1 L: 190, X: 194
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DOHC 16-Valve
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Πολλαπλών Σημείων, Ηλεκτρικό, Διαδοχικής Έγχυσης Καυσίμου
ΑΡ. ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ 4
ΚΥΒΙΚΑ cm3 2,045
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 10.6
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΥΨΟΣ mm 86 x 88
ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ kW 84.6 / 103
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΙΣΧΥΟΣ rpm 5,000-6,000
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ Ηλεκτρονικό Χειριστήριο
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ Lit. 5.5
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ RON91
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Fully-transistorized
ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ 20A/700rpm , 40A/6000rpm
ΒΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Ελαστικές Βάσεις
ΑΝΑΚΛΗΣΗ Power Trim and Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.59:1
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ F-N-R
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Μέσα από την προπέλα
ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ (Βαθμίδα) 15"-25"(RR), 17"-23"(CR)

Η εμφάνιση, τα χρώματα και ο εξοπλισμός των εξωλέμβιων κινητήρων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή.
Οι προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
*Πληροφορίες κατασκευαστή

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ