Content

STEALTH LINE

DF300AP

DF300AP

Βραβευμένες και συναρπαστικές εξωλέμβιες μηχανές, καθεμία σχεδιασμένη με ακρίβεια για να σας προσφέρει την ισχύ και την απόδοση που χρειάζεστε, όταν τη χρειάζεστε.

DF300AP
Picture of boat using DF300AP

Got the look

Ο ανανεωμένος κινητήρας STEALTH προσφέρει ένα κομψό σχεδιασμό καλύμματος με νέες περσίδες εισαγωγής, λαβές άνω καλύμματος (για να βοηθήσουν στην αφαίρεση του καλύμματος) και τα νέα γραφικά STEALTH περιλαμβάνουν την υπερυψωμένη μαύρη επιγραφή Suzuki που υπάρχει μόνο σε αυτό το μοντέλο.

Επιλεκτική Περιστροφή Suzuki

Εκτός από το σύστημα drive-by-wire (Suzuki Precision Control) και το Σύστημα Ελέγχου Άπαχου Καύσης, ο DF300AP διαθέτει την Επιλεκτική Περιστροφή της Suzuki.

Στην τυπική του μορφή, ο εξωλέμβιος κινητήρας θα λειτουργεί σε κανονική δεξιόστροφη περιστροφή, χρησιμοποιώντας την εμπρόσθια ταχύτητα. Τώρα, αλλάζοντας τη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων και προσθέτοντας μια αντίστροφη περιστροφική προπέλα, ο ίδιος εξωλέμβιος κινητήρας μπορεί να λειτουργεί σε λειτουργία αντίστροφης περιστροφής (αριστερόστροφα).

Στη λειτουργία αντίστροφης περιστροφής, η ισχύς μεταδίδεται μέσω της όπισθεν ταχύτητας, η οποία έχει αλλάξει για να της δώσει τα ίδια χαρακτηριστικά με τις εμπρόσθιες ταχύτητες. Αυτή είναι μια παγκόσμια πρωτοπορία στην τεχνολογία εξωλέμβιων κινητήρων.

POWERFUL
  • GEAR RATIO
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • VARIABLE VALVE TIMING
FUEL EFFICIENT
  • LEAN BURN
RELIABLE
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
  • TWO-WAY WATER INLET
  • WATER DETECTING SYSTEM
INNOVATIVE
  • SELECTIVE ROTATION
  • PRECISION CONTROL
  • TROLL MODE
  • TILT LIMIT
  • KEYLESS START SYSTEM

Οι πρώτες εξωλέμβιες μηχανές επιλεκτικής περιστροφής στον κόσμο

Βραβευμένος σχεδιασμός που ενσωματώνει τόσο την κανονική όσο και την αντίθετη περιστροφή σε ένα ενιαίο σύστημα

Νέα Κάτω Μονάδα

Σε σύγκριση με την αρχική DF300, οι μεγαλύτερες αλλαγές που θα βρείτε σε αυτές τις εξωλέμβιες μηχανές βρίσκονται στην κάτω μονάδα, η οποία επανασχεδιάστηκε για το σύστημα Selective Rotation της Suzuki—την πρώτη ενσωμάτωση μοντέλων κανονικής και αντίθετης περιστροφής στον κόσμο σε μία ενιαία μονάδα. Το σύστημα αποτελείται από μια νέα διάταξη γραναζιού κίνησης στην κάτω μονάδα που επιτρέπει στην εξωλέμβια να λειτουργεί είτε σε κανονική είτε σε αντίθετη περιστροφή, και έναν διακόπτη που συνδέεται με ένα κύκλωμα στο χώρο του κινητήρα που ενεργοποιεί τη λειτουργία αντίθετης περιστροφής.

Όπως και η DF300, η ​​DF300AP χρησιμοποιεί μια δυναμική τελική σχέση μετάδοσης 2,08:1 που της επιτρέπει να περιστρέφει μια προπέλα διαμέτρου 406 mm (16 ιντσών) που διατίθεται σε διάφορα μεγέθη βήματος για βέλτιστη απόδοση σε μια μεγάλη ποικιλία σκαφών. Οι αλλαγές στα σχέδια των γραναζιών παρέχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και η προσθήκη μιας αμφίδρομης εισόδου νερού αλλάζει τη ροή του νερού στο σύστημα ψύξης για αυξημένη απόδοση ψύξης.

Picture of New Lower Unit

Επιλεκτική Περιστροφή Suzuki

Σε εγκαταστάσεις πολλαπλών εξωλέμβιων σε μεγάλα σκάφη, μια εξωλέμβια μηχανή αντίθετης περιστροφής συνήθως συνδυάζεται με ένα μοντέλο κανονικής περιστροφής για να διατηρεί το σκάφος σε ομαλή πορεία και σε ευθεία γραμμή. Το DF300AP είναι κατασκευασμένο με ειδικά γρανάζια αντίθετης περιστροφής στην κάτω μονάδα, τα οποία προκαλούν την περιστροφή της προπέλας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η Επιλεκτική Περιστροφή Suzuki εξαλείφει την ανάγκη αγοράς μιας ειδικής εξωλέμβιας μηχανής αντίθετης περιστροφής χρησιμοποιώντας έναν ειδικό διακόπτη που όταν συνδέεται σε ένα κύκλωμα μέσα στο χώρο του κινητήρα, μετατρέπει μια εξωλέμβια μηχανή κανονικής περιστροφής σε μοντέλο αντίθετης περιστροφής με προπέλα αντίθετης περιστροφής.* Αυτή η πρωτοπορία στον κλάδο καθίσταται δυνατή μέσω ενός ειδικού, ενοποιημένου σχεδιασμού γραναζιών, άξονα και ρουλεμάν στην κάτω μονάδα που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν αξιόπιστα και αποτελεσματικά είτε σε κανονική είτε σε αντίθετη κατεύθυνση περιστροφής.

SUZUKI SELECTIVE ROTATION
Diagram of Suzuki Selective Rotation

Αμφίδρομη Είσοδος Νερού

Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βασίζεται σε νερό που παρέχεται μέσω χαμηλών εισαγωγών νερού που βρίσκονται στην κάτω μονάδα. Η χρήση αυτής της διπλής διαμόρφωσης χαμηλής εισόδου νερού αυξάνει τη ροή νερού στην κάτω μονάδα, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση ψύξης. Η τοποθέτηση της μπροστινής εισόδου στη μύτη του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη παροχή νερού, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες. Η δεύτερη είσοδος είναι επίσης τοποθετημένη χαμηλότερα, επιτρέποντας στο DF300AP να λειτουργεί σε συνθήκες ρηχών νερών.

Diagram of Two-way Water Inlet

Ανώτερη Ανθεκτικότητα

Με την προσθήκη του Suzuki Selective Rotation, τα γρανάζια στην κάτω μονάδα επανασχεδιάστηκαν χρησιμοποιώντας διαφορετικό κράμα και ελαφρώς μεγαλύτερες διαμέτρους, προσφέροντας μεγαλύτερη ακαμψία. Τα γρανάζια υποβάλλονται σε ειδική θερμική επεξεργασία, δημιουργώντας γρανάζια που είναι εξαιρετικά ανθεκτικά.

Picture of Superior Durability

Νέας Σχεδιασμένης Θήκης Χαμηλής Οπισθέλκουσας

Το DF300AP διαθέτει μια επανασχεδιασμένη θήκη γραναζιών χαμηλής οπισθέλκουσας που έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται στα νέα γρανάζια που χρησιμοποιούνται στο σύστημα Selective Rotation της Suzuki.

Η ίδια η θήκη είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο για να παρέχει αυξημένη ανθεκτικότητα στα γρανάζια, ωστόσο έχει σχεδιαστεί με ένα πιο ομαλό, πιο υδροδυναμικό σχήμα που της επιτρέπει να κινείται στο νερό με λιγότερη οπισθέλκουσα και μεγαλύτερη απόδοση. Οι περιοχές με την υψηλότερη οπισθέλκουσα υποδεικνύονται με κόκκινο χρώμα στις παρακάτω εικόνες. Η σύγκριση δείχνει ότι ο νέος σχεδιασμός επιτρέπει στην κάτω μονάδα να διασχίζει το νερό με λιγότερη οπισθέλκουσα.

Diagram of Newly Designed Low DragGear Case

Large Air Intake with Water Separator

The DF300AP is designed with a large air induction port to maximize airflow into the engine in order to obtain maximum power output. The increased airflow produces more low- to mid-range torque and provides a wide power band that is necessary in an outboard engine. Suzuki also designed the system with a water separator, which aids in keeping water out of the electronic throttle body and a heat shield to keep intake air from being heated by the engine.

Diagram of Large Air Intake with Water Separator

Σύστημα Ελέγχου Lean Burn της Suzuki

Το καινοτόμο Σύστημα Ελέγχου Lean Burn της Suzuki παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο DF90A/80A/70A με μεγάλη αναγνώριση τόσο από τους ιδιοκτήτες σκαφών όσο και από τα μέσα ενημέρωσης. Προβλέπει τις ανάγκες καυσίμου ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας, επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί με ένα πιο αποδοτικό μείγμα καυσίμου μέσω της χρήσης μιας αναλογίας αέρα-καυσίμου σε φτωχό επίπεδο. Προσφέρει τα οφέλη του σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας, παρέχοντας σημαντικές βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου από τη λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες έως το εύρος πλεύσης. Ο συνδυασμός αυτού του συστήματος με το ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων Suzuki Precision Control επιτρέπει στον χειριστή τον ακριβή έλεγχο των στροφών του κινητήρα για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου σε ένα ευρύτερο εύρος λειτουργίας. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει επίσης ομαλές μεταβάσεις ισχύος σε ολόκληρο το εύρος στροφών. Εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια πλεύσης, το DF300AP είναι 14% πιο οικονομικό από το αρχικό DF300 χωρίς Lean Burn, χωρίς να θυσιάζεται η ισχύς του αρχικού DF300.

Diagram of Suzuki's Lean Burn Control System
Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν μέσω εσωτερικών δοκιμών υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)

Καθαρότερη, πιο αποτελεσματική λειτουργία

Η προηγμένη τεχνολογία τετράχρονων κινητήρων της Suzuki προσφέρει καθαρότερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία που συμμορφώνεται με την Οδηγία για τα Σκάφη Αναψυχής (RCD) – Οδηγία 2003/44ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, και έχει λάβει αξιολογήσεις τριών αστέρων από το Συμβούλιο Ατμοσφαιρικών Πόρων της Καλιφόρνια (CARB).

EURO 1 Emissions Standards(Directive 2003/44EC)Label / CARB Three-Star Label

Suzuki Precision Control (Ηλεκτρονικά Συστήματα Γκαζιού και Αλλαγής Ταχυτήτων)

Το Suzuki Precision Control είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο σύστημα ελέγχου που βασίζεται σε υπολογιστή και αντικαθιστά τα μηχανικά καλώδια ελέγχου που βρίσκονται στα συμβατικά συστήματα ελέγχου με ηλεκτρονική καλωδίωση που εξαλείφει την πηγή τριβής και αντίστασης. Ενώ απολαμβάνετε ομαλή λειτουργία γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων με ελάχιστη τριβή, ο υπολογιστής του συστήματος επεξεργάζεται και μεταδίδει εντολές σε πραγματικό χρόνο στους ενεργοποιητές του κινητήρα που παρέχουν ακριβή έλεγχο του γκαζιού με ομαλότερη και πιο αποφασιστική αλλαγή ταχυτήτων. Αυτό είναι πιο εμφανές στο εύρος χαμηλών στροφών, όπου η λειτουργία είναι αισθητά ομαλή και ακριβής. Όταν συνδυάζεται με το Σύστημα Ελέγχου Lean Burn της Suzuki, επιτρέπει τον έλεγχο της ροής καυσίμου και αέρα για την αύξηση του ορίου του ελεγχόμενου εύρους στροφών, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας. Το Suzuki Precision Control διαθέτει επίσης ενσωματωμένα συστήματα που βοηθούν στην προστασία του κινητήρα και του συστήματος κίνησης από ζημιές λόγω κακού χειρισμού, και ο σχεδιασμός του και η απλή καλωδίωση κάνουν την εγκατάσταση εύκολη, μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την τοποθέτηση και τη ρύθμιση. Το σύστημα προσφέρει ακριβή έλεγχο για μονή, διπλή ή τριπλή εγκατάσταση, καθώς και λειτουργία διπλού σταθμού.

Diagram of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)
Picture of Suzuki Precision Control (Electronic Throttle and Shift Systems)

Η προηγμένη τεχνολογία της Suzuki προσφέρει μέγιστη απόδοση VVT (Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων)

Οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν τον κινητήρα V6 4,0 λίτρων με ένα επιθετικό προφίλ εκκεντροφόρου που προσφέρει μέγιστη ισχύ και απόδοση σε υψηλές στροφές. Συνδυάζοντας αυτό το προφίλ εκκεντροφόρου με τον προηγμένο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VVT) της Suzuki, ο DF300AP παρέχει την πρόσθετη ροπή που χρειάζονται οι εξωλέμβιες μηχανές για επιτάχυνση στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές. Το VVT το επιτυγχάνει αυτό ρυθμίζοντας τον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής, επιτρέποντάς τους να ανοίξουν πριν κλείσουν πλήρως οι βαλβίδες εξαγωγής, δημιουργώντας μια στιγμιαία επικάλυψη στον χρονισμό όπου και τα δύο σετ βαλβίδων είναι ανοιχτά. Χρησιμοποιώντας το VVT, αυτή η επικάλυψη μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί αλλάζοντας τον χρονισμό εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα, με αποτέλεσμα τον βέλτιστο χρονισμό για λειτουργία σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Diagram of Suzuki's Advanced Technology Delivers the Utmost in Performance VVT (Variable Valve Timing)

Σφαιρικό σώμα πεταλούδας γκαζιού

Ένα σφαιρικό σώμα πεταλούδας γκαζιού 81 mm εξομαλύνει την τυρβώδη ροή αέρα στον κινητήρα που εμφανίζεται καθώς το γκάζι αρχίζει να ανοίγει. Η παροχή ομαλότερης ροής αέρα κατά την επιτάχυνση έχει ως αποτέλεσμα αυξημένο έλεγχο του γκαζιού και σταθερή λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλές στροφές.

Diagram of Spherical Bore Throttle Body

Σύστημα Ελέγχου Ανάδρασης Αισθητήρα O2

Και οι δύο εκδόσεις του DF300AP είναι εξοπλισμένες με σύστημα Ελέγχου Ανάδρασης Αισθητήρα O2 που επιτρέπει την καθαρότερη και πιο σταθερή ροή καυσαερίων. Το σύστημα ελέγχει την αναλογία αέρα προς καύσιμο σε κάθε εύρος λειτουργίας του κινητήρα, παρέχοντας τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα, ανεξάρτητα από τις στροφές ανά λεπτό.

Ψύκτης Καυσίμου

Όσο πιο κρύο είναι το καύσιμο, τόσο πιο πυκνό είναι, και όσο πιο πυκνό είναι, τόσο καλύτερη απόδοση προσφέρει. Η ενσωμάτωση ενός ψύκτη καυσίμου στο σύστημα παροχής καυσίμου DF300AP ψύχει το καύσιμο πριν εισέλθει στον κινητήρα. Η παροχή βέλτιστης παροχής καυσίμου στον κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη καύση και μεγαλύτερη απόδοση.

Πολλαπλή Εισαγωγής Μακράς Διαδρομής

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που βελτιώνει την απόδοση του DF300AP είναι η ρυθμισμένη πολλαπλή εισαγωγής μακράς διαδρομής. Χρησιμοποιώντας μακριούς σωλήνες εισαγωγής που έχουν ρυθμιστεί για να παρέχουν ομαλή ροή αέρα στον κινητήρα, το σύστημα παρέχει στο DF300AP βελτιωμένη ισχύ στις χαμηλές στροφές.

Diagram of Long Track Intake Manifold

Σύστημα ανίχνευσης νερού Suzuki

Το νερό στο καύσιμο μπορεί να είναι η πηγή κακής καύσης, χαμηλότερης ισχύος εξόδου και διάβρωσης. Για να βοηθήσει στην προστασία του κινητήρα από την υγρασία στο καύσιμο, η DF300AP είναι η πρώτη εξωλέμβια Suzuki που χρησιμοποιεί φίλτρο καυσίμου ανίχνευσης νερού που ειδοποιεί τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο.

Picture of Suzuki Water Detecting System
MODEL DF300AP *3
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm X:635, XX:762
STARTING SYSTEM Electric
WEIGHT kg *1 X: 290, XX: 299
ENGINE TYPE DOHC 24-Valve
FUEL DELIVERY SYSTEM Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection
NO. OF CYLINDERS V6 (55-degree)
PISTON DISPLACEMENT cm3 4,028
BORE ×STROKE mm 98 x 89
MAXIMUM OUTPUT kW 220.7
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm 5,700-6,300
STEERING Remote
OIL PAN CAPACITY Lit. 8.0
IGNITION SYSTEM Fully-transistorized
ALTERNATOR 12V 54A
ENGINE MOUNTING Shear Mount
TRIM METHOD Power Trim and Tilt
GEAR RATIO 2.08:1
GEAR SHIFT F-N-R (Drive-by-wire)
EXHAUST Through Prop Hub Exhaust
PROPELLER SELECTION (Pitch)*2
All propellers are the 3-blade type
15"-27.5"
  1. Dry weight: not including propeller and engine oil
  2. Please inquire at your local dealer for details of the propeller
  3. Suzuki Selective Rotation

The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data

ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ