Content
STEALTH LINE
DF200A / DF150A

Ισχυρό και γρήγορο. Καθαρό και αποτελεσματικό. Ένα τετράχρονο για όλες τις χρήσεις.
- DF200A
- DF150A

Βιώσιμη Ισχύς
Οι DF200A και DF150A STEALTH είναι τετράχρονες εξωλέμβιες μηχανές "In Line", γεμάτες τεχνολογία, που διαθέτει μεγάλο κυβισμό, μεγάλη ροπή και άφθονη ισχύ. Αυτοί οι κινητήρες λειτουργούν καθαρά και είναι πιστοποιημένοι με βαθμολογία 3 αστέρων εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών από το California Air Resource Board (CARB), ενώ παράλληλα πληρούν τα πρότυπα EPA 2010. Αυτοί οι κορυφαίοι κινητήρες της βιομηχανίας διατίθενται επίσης σε ματ μαύρο.
Σύστημα Ημι-Άμεσης Εισαγωγής Αέρα
Ένα ειδικά σχεδιασμένο κάλυμμα και ένα σύστημα ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα σχεδιάστηκαν για να παρέχουν πιο δροσερό αέρα στην ρυθμισμένη πολλαπλή εισαγωγής μεγάλου μήκους, ενώ μια τετραβάλβιδη κεφαλή DOHC ανά κύλινδρο με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων επιτρέπει στον κινητήρα να αναπνέει πιο αποτελεσματικά, αυξάνοντας την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Σε αυτό προστίθεται ένα σύστημα ψεκασμού καυσίμου και η τεχνολογία Lean Burn της Suzuki για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
Απόκλιση Άξονα Μετάδοσης Κίνησης
Τοποθετώντας τον στροφαλοφόρο άξονα μπροστά από τον άξονα κίνησης, έχουμε μετακινήσει το κέντρο βάρους της εξωλέμβιας μηχανής προς τα εμπρός, καθιστώντας την εξωλέμβια μηχανή πιο συμπαγή και αυξάνοντας την απόδοσή της. Αυτός ο σχεδιασμός μειώνει επίσης σημαντικά τους κραδασμούς μετακινώντας τον άξονα αδράνειας του κινητήρα —το σημείο όπου οι κραδασμοί του κινητήρα είναι στο ελάχιστο— πάνω από την άνω βάση του κινητήρα.
Προηγμένη τεχνολογία για απόδοση
Σύστημα Ημι-Άμεσης Εισαγωγής Αέρα
Το κάλυμμα του νέου DF200A έχει ένα μοντέρνο, αναδιπλούμενο σχέδιο που του δίνει μια καινοτόμο εμφάνιση. Κάτω από την εμφάνιση, όμως, ο σχεδιασμός βασίζεται στη λειτουργικότητα. Στο κάλυμμα είναι ενσωματωμένο ένα σύστημα ημι-άμεσης εισαγωγής αέρα που παρέχει πιο δροσερό αέρα απευθείας στη ρυθμισμένη πολυβάθμια μονάδα εισαγωγής του κινητήρα. Οι κινητήρες που αναπνέουν πιο δροσερό αέρα είναι σε θέση να αυξήσουν την απόδοση λειτουργίας, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα.
Ο σχεδιασμός του καλύμματος βοηθά επίσης στη μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του κινητήρα με θύρες που επιτρέπουν στον περιστρεφόμενο σφόνδυλο να ωθεί τον ζεστό αέρα από το εσωτερικό του καλύμματος προς τα έξω.

Αντηχείο
Το σύστημα εξάτμισης του κινητήρα είναι μια γνωστή πηγή θορύβου κινητήρα, αλλά μια άλλη, συχνά παραβλεπόμενη πηγή, είναι η πολλαπλή εισαγωγής. Ο αέρας που αναρροφάται στην πολλαπλή εισαγωγής σε υψηλές ταχύτητες μπορεί να δημιουργήσει έναν σκληρό ήχο.
Το DF200A ενσωματώνει ένα αντηχείο εισαγωγής αέρα που μειώνει αυτόν τον θόρυβο, διατηρώντας τη λειτουργία εξαιρετικά αθόρυβη.


Σύστημα Ελέγχου Lean Burn της Suzuki
Το Σύστημα Ελέγχου Lean Burn της Suzuki είναι ένα έξυπνο σύστημα παροχής καυσίμου που επιτυγχάνει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην κατανάλωση καυσίμου, καθιστώντας τις τετράχρονες εξωλέμβιες μηχανές με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ακόμη πιο οικονομικές. Παρακολουθώντας την απόδοση του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας σε πραγματικό χρόνο, το σύστημα χρησιμοποιεί την ενσωματωμένη ECM 32-bit για να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμο και να παρέχει ένα πιο λιτό, πιο ακριβές μείγμα καυσίμου σε όλο το εύρος λειτουργίας της εξωλέμβιας. Τα αποτελέσματα δείχνουν σημαντικές βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου σε ολόκληρη την περιοχή ισχύος, συμπεριλαμβανομένης της περιοχής πλεύσης όπου ο κινητήρας χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές. Συγκρίνοντας τον νέο DF200A με τον αρχικό V6 DF200, οι δοκιμές δείχνουν έως και 19% αύξηση στην απόδοση καυσίμου, κυρίως στην περιοχή πλεύσης (περίπου το 70% της μέγιστης ταχύτητάς του).


- Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν στα γραφήματα ελήφθησαν μέσω "In-House Suzuki Testing" υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.)
Σύστημα Ελέγχου Ανάδρασης Αισθητήρα O2
Όπως πολλές από τις κορυφαίες εξωλέμβιες μηχανές της Suzuki, το DF200A διαθέτει σύστημα Ελέγχου Ανάδρασης Αισθητήρα O2 που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης απόδοσης του κινητήρα. Το σύστημα παρακολουθεί τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα για να παρέχει δεδομένα στην ECM, επιτρέποντάς της να διαχειρίζεται το μείγμα καυσίμου/αέρα για μέγιστη απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
Μεγάλο Μπλοκ—Κινητήρας Υψηλής Απόδοσης
Ο στόχος σχεδιασμού για το νέο DF200A ήταν να παρέχει στους χειριστές σκαφών την απόδοση ενός εξωλέμβιου κινητήρα V6 DF200 από έναν πιο συμπαγή, ελαφρύτερο τετρακύλινδρο κινητήρα. Για αυτό, οι μηχανικοί της Suzuki ξεκίνησαν με το μπλοκ 2,9 λίτρων straightfour που χρησιμοποιήθηκε στο DF150/175, αναβαθμίζοντας τον σχεδιασμό "Μεγάλο Μπλοκ" με κινητήρα DOHC τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο και λόγο συμπίεσης 10,2:1. Επιπλέον, ο κινητήρας ενσωματώνει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, πολυβάθμια εισαγωγή και ενσωματωμένο υπολογιστή 32 bit. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας που ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο από την έκδοση V6, καθιστώντας τον μια εξαιρετική επιλογή για την τροφοδοσία σκαφών με λαβρακι και άλλων ελαφρών σκαφών. Είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να αναβαθμίσουν παλαιότερα σκάφη εξοπλισμένα με δίχρονους V6.
Πολυβάθμια Εισαγωγή (MSI)
Η εισαγωγή της σωστής ποσότητας αέρα στον κύλινδρο έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση. Η λειτουργία σε υψηλές ταχύτητες συνήθως απαιτεί μεγαλύτερο όγκο αέρα, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες λιγότερο. Το σύστημα Πολυβάθμιας Εισαγωγής της Suzuki καλύπτει αυτές τις ανάγκες χρησιμοποιώντας δύο σωλήνες πολλαπλής εισαγωγής ανά κύλινδρο για να διασφαλίσει ότι ο κινητήρας λαμβάνει τη σωστή ποσότητα αέρα. Στις χαμηλές στροφές, ο αέρας εισέρχεται στον θάλαμο καύσης μέσω ενός μακρύτερου, καμπυλωτού σωλήνα πολλαπλής εισαγωγής που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την καύση και τη ροπή στις χαμηλές στροφές. Καθώς αυξάνονται οι στροφές, οι βαλβίδες ανοίγουν στους άμεσους σωλήνες εισαγωγής. Κοντύτεροι και χωρίς αντίσταση, αυτοί οι σωλήνες επιτρέπουν μεγαλύτερο όγκο αέρα στον θάλαμο, αυξάνοντας την ικανότητα του κινητήρα να αναπνέει αποτελεσματικά σε υψηλές στροφές, με αποτέλεσμα υψηλότερη ισχύ εξόδου κατά τη λειτουργία σε υψηλές ταχύτητες.

Υψηλότερος λόγος συμπίεσης 10.2:1
Αξιοποιώντας την εμπειρία μας στην κατασκευή αγωνιστικών κινητήρων για μηχανοκίνητα αθλήματα, οι μηχανικοί της Suzuki σχεδίασαν τον τετρακύλινδρο κινητήρα εν σειρά του DF200A με υψηλότερο λόγο συμπίεσης 10,2:1. Ο υψηλότερος λόγος συμπίεσης προσφέρει αισθητή βελτίωση στην απόδοση και την ισχύ εξόδου από τον κυβισμό των 2.867 cm3 του κινητήρα.
Μεγαλύτερος Κυβισμός στην Κατηγορία του
Ο κυβισμός έχει άμεση επίδραση στην επιτάχυνση και τη ροπή. Γενικά, όσο μεγαλύτερος τόσο υψηλότερος. Για αυτόν τον λόγο, ο DF200A έχει σχεδιαστεί με κυβισμό 2.867 cm3, καθιστώντας τον τον μεγαλύτερο διαθέσιμο στην κατηγορία των τετρακύλινδρων τετράχρονων κινητήρων των 147 kW (200 PS).
VVT (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων)
Ο Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων χρησιμοποιείται σε πολλές από τις κορυφαίες εξωλέμβιες μηχανές της Suzuki για να προσφέρει υψηλή απόδοση σε όλο το εύρος ισχύος της εξωλέμβιας, διατηρώντας παράλληλα τα οφέλη που προσφέρει η τεχνολογία των τετράχρονων κινητήρων. Το σύστημα ξεκινά με ένα καινοτόμο προφίλ εκκεντροφόρου σχεδιασμένο για να παρέχει μέγιστη ισχύ και απόδοση σε υψηλές στροφές. Ο Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων χρησιμοποιείται για να μεταβάλλει τον χρονισμό εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα για βελτιστοποίηση του χρονισμού για λειτουργία σε χαμηλές έως μεσαίες στροφές. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παρέχει μέγιστη ισχύ σε ολόκληρο το εύρος λειτουργίας του, παράγοντας μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλές έως μεσαίες στροφές για ισχυρή επιτάχυνση. Ολόκληρη η διαδικασία συμβαίνει αυτόματα, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε την ισχύ και την απόδοση.
Ομαλή λειτουργία
Σύστημα Αντίστασης Εξισορρόπησης
Ένα από τα εγγενή χαρακτηριστικά που είναι κοινά στους τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά όταν λειτουργούν σε υψηλές στροφές είναι μια δευτερεύουσα δόνηση που είναι κατευθυντικά ευθυγραμμισμένη με τις κινήσεις του εμβόλου. Για να εξουδετερώσουν αυτήν τη δόνηση, οι μηχανικοί της Suzuki χρησιμοποιούν ένα δευτερεύον σύστημα εξισορρόπησης που αντισταθμίζει την κίνηση του εμβόλου με οριζόντια κίνηση. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εξισορροπητής χωρίζεται σε αριστερό και δεξί τμήμα, το καθένα από τα οποία περιστρέφεται σε αντίθετη κατεύθυνση με διπλάσια ταχύτητα από τον στροφαλοφόρο άξονα, αντισταθμίζοντας αποτελεσματικά τις δευτερεύουσες δονήσεις και παράγοντας ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα.
Αθόρυβη Λειτουργία
Οι τετράχρονες εξωλέμβιες μηχανές Suzuki είναι από καιρό γνωστές για την εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία τους. Οι μηχανικοί της Suzuki καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ενσωματώνοντας μεθόδους που έχουν σχεδιαστεί για να διατηρούν την λειτουργία της εξωλέμβιας μηχανής όσο το δυνατόν πιο αθόρυβη. Σε μια δοκιμή σύγκρισης θορύβου μεταξύ της DF200A και μιας ανταγωνιστικής τετράχρονης εξωλέμβιας μηχανής σε σειρά 147kW (200PS), τα αποτελέσματα δείχνουν ξεκάθαρα ότι η DF200A λειτουργεί πιο αθόρυβα από τον ανταγωνισμό της.
Σύστημα στήριξης ώσης
Το νέο DF200A ενσωματώνει έναν συνδυασμό βάσεων από μαλακό και υψηλής ώσης από καουτσούκ τόσο στις άνω όσο και στις κάτω βάσεις για τη μείωση των κραδασμών του κινητήρα και την παροχή σταθερής λειτουργίας. Οι βάσεις από μαλακό καουτσούκ χρησιμοποιούνται για την απορρόφηση των κραδασμών που παράγονται στο ρελαντί έως τις 2.000 σ.α.λ., ενώ οι βάσεις από μαλακό καουτσούκ υψηλής ώσης παρέχουν σταθερή λειτουργία υπό υψηλά φορτία, αυξάνοντας την ισχύ και την απόδοση.
Άξονας Μετατόπισης
Πρωτοπορώντας από τη Suzuki, η χρήση του άξονα μετάδοσης κίνησης μετατόπισης σε τετράχρονες εξωλέμβιες μηχανές χρησιμοποιείται εδώ και καιρό για τη μείωση του μεγέθους της εξωλέμβιας. Βρίσκεται σε όλες τις τετράχρονες Suzuki από την DF70A και άνω, αυτός ο σχεδιασμός τοποθετεί τον στροφαλοφόρο άξονα μπροστά από τον άξονα μετάδοσης κίνησης, μετακινώντας ταυτόχρονα το κέντρο βάρους της εξωλέμβιας προς τα εμπρός. Ενώ ο σχεδιασμός συμβάλλει σημαντικά στη συνολική συμπαγή κατασκευή και την αυξημένη απόδοση ισχύος της εξωλέμβιας, μετακινεί επίσης τον άξονα αδράνειας του κινητήρα, το σημείο όπου οι κραδασμοί του κινητήρα είναι στο ελάχιστο, πάνω από την άνω βάση του κινητήρα, μειώνοντας έτσι σημαντικά τους κραδασμούς. Αυτές οι εξωλέμβιες μηχανές ενσωματώνουν επίσης μειωτήρα ταχυτήτων δύο σταδίων, σχεδιασμένο για να αξιοποιεί στο έπακρο την ισχύ που παράγεται από αυτούς τους κινητήρες υψηλής απόδοσης. Παρέχοντας τελική σχέση μετάδοσης 2,50:1 - τη μεγαλύτερη που μπορείτε να βρείτε σε οποιαδήποτε από αυτές τις κατηγορίες εξωλέμβιων μηχανών - προσφέρει ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση και εξαιρετική ταχύτητα στις μέγιστες στροφές.

Προηγμένα Ηλεκτρονικά
Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα (ECM) 32-bit
Ο DF200A είναι εξοπλισμένος με μια Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα (ECM) 32-bit που παρέχει ακριβή έλεγχο της λειτουργίας του κινητήρα, ιδιαίτερα των συστημάτων ανάφλεξης και παροχής καυσίμου. Αυτός ο ισχυρός ενσωματωμένος υπολογιστής παρακολουθεί και επεξεργάζεται βασικά δεδομένα που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο από μια σειρά αισθητήρων που τοποθετούνται σε περιοχές κρίσιμες για τη λειτουργία του κινητήρα. Αυτοί οι αισθητήρες περιλαμβάνουν τον Αισθητήρα Απόλυτης Πίεσης Πολλαπλής, τον Αισθητήρα Θέσης Στροφαλοφόρου Άξονα, τον Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα Εισαγωγής, τον Αισθητήρα Θέσης Ταχυτήτου, τον Αισθητήρα Θέσης Πεταλούδας, τον Αισθητήρα Θερμοκρασίας Τοίχωμα Κυλίνδρου, τον Αισθητήρα Θέσης Εκκεντροφόρου Άξονα και τον Αισθητήρα Θερμοκρασίας Πολλαπλής Εξαγωγής. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, ο υπολογιστής παρέχει ακριβή έλεγχο των συστημάτων ανάφλεξης και καυσίμου του κινητήρα, διατηρώντας βέλτιστη παροχή σπινθήρα και καυσίμου υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας.
Εναλλάκτες Υψηλής Απόδοσης
Σήμερα, τα σκάφη είναι εξοπλισμένα με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων που απαιτούν άφθονη ροή ισχύος για να διατηρούνται σε λειτουργία. Από την άλλη πλευρά, το DF200A είναι εξοπλισμένο με έναν εναλλάκτη που έχει σχεδιαστεί για να παράγει το μεγαλύτερο μέρος της μέγιστης ισχύος των 44A (12V) με τον κινητήρα να λειτουργεί στις χαμηλές 1.000 σ.α.λ. - επαρκής για τις περισσότερες περιπτώσεις.

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων σειριακής διαδοχής
Η Suzuki πρωτοστάτησε στη χρήση του ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου σε τετράχρονες εξωλέμβιες μηχανές με την κυκλοφορία του αρχικού DF70/60 το 1997. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών σημείων της Suzuki παρέχει σε κάθε κύλινδρο του κινητήρα ένα βελτιστοποιημένο μείγμα καυσίμου και αέρα που ψεκάζεται στον κύλινδρο σε υψηλή πίεση σύμφωνα με τις εντολές από τον 32-bit υπολογιστή της ECM. Το σύστημα προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, γρήγορη επιτάχυνση και μειωμένες εκπομπές ρύπων που πληρούν τους κανονισμούς εκπομπών. Συμμορφώνεται επίσης με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα Σκάφη Αναψυχής (RCD), την Οδηγία 2003/44ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και έχει λάβει βαθμολογία τριών αστέρων από το Συμβούλιο Ατμοσφαιρικών Πόρων της Καλιφόρνια (CARB).
Σχεδιασμένο με γνώμονα την ευκολία
Υδρόψυκτος Ρυθμιστής Τάσης με Απομονωτή
Οι υδρόψυκτοι ρυθμιστές τάσης που είναι ενσωματωμένοι και στις δύο εξωλέμβιες μηχανές διαχέουν τη θερμότητα στον ρυθμιστή για να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα. Το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας ενσωματώνει επίσης μια λειτουργία απομόνωσης που επιτρέπει τη χρήση δύο μπαταριών.
Το σύστημα διαχωρίζει το ηλεκτρικό ρεύμα σε δύο κυκλώματα και έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει την κύρια μπαταρία σε περίπτωση που η δευτερεύουσα μπαταρία εξαντληθεί.
Κουτί ασφαλειών
Fuses for the outboard's electrical system are housed in a single fuse box located on the side of the outboard motor. This design keeps the outboard's exterior clean while providing convenient access.

Σύστημα Περιορισμού Κλίσης
Για την προστασία του σκάφους και του κινητήρα από ζημιές που μπορεί να προκληθούν κατά την κλίση του κινητήρα, και οι δύο εξωλέμβιες ενσωματώνουν έναν ρυθμιζόμενο από τον χρήστη διακόπτη ορίου κλίσης που εμποδίζει την εξωλέμβια να γείρει πέρα από ένα προκαθορισμένο σημείο.

Διπλές Θύρες Έκπλυσης Κινητήρα
Με την πάροδο του χρόνου, η συσσώρευση αλατιού, άμμου και βρωμιάς μπορεί να περιορίσει τη ροή στο σύστημα ψύξης προκαλώντας ζημιά. Για να αποτραπεί τέτοια συσσώρευση, και οι δύο εξωλέμβιες μηχανές είναι εξοπλισμένες με δύο θύρες έκπλυσης με γλυκό νερό που κάνουν την έκπλυση του συστήματος ψύξης όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Με μία θύρα που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κάτω περιβλήματος και μια δεύτερη στο μπροστινό πάνελ, θα έχετε πάντα εύκολη πρόσβαση στο σύστημα έκπλυσης, είτε το σκάφος βρίσκεται μέσα είτε έξω από το νερό.

Αισθητήρας Κρούσης
Ο αισθητήρας κρουστικής καύσης, που βρίσκεται στα DF140A και DF115A, παρακολουθεί την καύση για να παρέχει στην ECM τις πληροφορίες που απαιτούνται για την ακριβή διαχείριση του χρονισμού του κινητήρα για βέλτιστη απόδοση. Εκτός από τη μεγιστοποίηση της ισχύος εξόδου, το σύστημα βοηθά επίσης στην αύξηση της ανθεκτικότητας του κινητήρα.
Σύστημα Ανίχνευσης Νερού Suzuki
Το νερό στο καύσιμο μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα που περιλαμβάνουν κακή καύση, χαμηλότερη ισχύ εξόδου και διάβρωση.
Το Σύστημα Ανίχνευσης Νερού Suzuki έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τον κινητήρα από την υγρασία στο καύσιμο, χρησιμοποιώντας ένα φίλτρο καυσίμου ανίχνευσης νερού για να ειδοποιεί τον χειριστή με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις όταν υπάρχει νερό στο καύσιμο. Το φίλτρο έχει επίσης σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να ελέγχετε οπτικά για νερό.

Ανθεκτικότητα και Αξιοπιστία
Αντιδιαβρωτικό Φινίρισμα της Suzuki
Για την προστασία από τη διάβρωση, η Suzuki προστατεύει τις εξωλέμβιες μηχανές της με το δικό της ειδικά σχεδιασμένο αντιδιαβρωτικό φινίρισμα Suzuki. Εφαρμόζεται απευθείας στο κράμα αλουμινίου της εξωλέμβιας και παρέχει μέγιστη πρόσφυση στην επιφάνεια αλουμινίου. Η εφαρμογή ενός υποστρώματος εποξειδικού ασταριού, μαύρου μεταλλικού φινιρίσματος και διαφανούς ακρυλικού φινιρίσματος από πάνω δημιουργεί μια αποτελεσματική αντιδιαβρωτική προστασία, προστατεύοντας τα μέρη του κράματος αλουμινίου της εξωλέμβιας που είναι συνεχώς εκτεθειμένα σε αλμυρό νερό.

| MODEL | DF200A*3 |
|---|---|
| RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm | L:508, X:635 |
| STARTING SYSTEM | Electric |
| WEIGHT kg *1 | L:235, X:240 |
| ENGINE TYPE | DOHC 16-Valve |
| FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
| NO. OF CYLINDERS | 4 |
| PISTON DISPLACEMENT cm3 | 2,867 |
| BORE ×STROKE mm | 97 × 97 |
| MAXIMUM OUTPUT kW | 147 |
| FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,500-6,100 |
| STEERING | Remote |
| OIL PAN CAPACITY Lit. | 8.0 |
| IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
| ALTERNATOR | 12V 44A |
| ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
| TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
| GEAR RATIO | 2.50:1 |
| GEAR SHIFT | F-N-R |
| EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
| PROPELLER SELECTION (Pitch)*2 All propellers are the 3-blade type |
17"-27.5" |
The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data
| MODEL | DF150A |
|---|---|
| RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm (in.) | L:508 (20), X:635 (25) |
| STARTING SYSTEM | Electric |
| WEIGHT kg *1 | L:235, X:240 |
| ENGINE TYPE | DOHC 16-Valve |
| FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
| NO. OF CYLINDERS | In-Line 4 |
| PISTON DISPLACEMENT cm3 (cu.in.) | 2,867 (174.9) |
| BORE × STROKE mm (in.) | 97 × 97 (3.81× 3 .81) |
| MAXIMUM OUTPUT kW (PS) | 110.0 (150) |
| FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,000-6,000 |
| STEERING | Remote |
| OIL PAN CAPACITY Lit. (U.S. qt) | 8.0 (8.5) |
| IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
| ALTERNATOR | 12V 44A |
| ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
| TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
| GEAR RATIO | 2.50:1 |
| GEAR SHIFT | F-N-R |
| EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
| PROPELLER SELECTION (Pitch) *2 3 blades and 4 blades propeller are available. |
15"-27.5"(R/R), 17"-26(C/R) |
The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data

